szampon wzmacniający oraz skoncentrowana maska wzmacniająca - Ziaja

Cześć Robaczki <3
Święta tuż tuż, już zostało nie całe dwa tygodnie. Jak idą Wam przygotowania ?;) 

Dziś już ostatnio post z serii kosmetyków do włosów, które otrzymałam dzięki współpracy z portalem Only You. 

Na koniec zostawiłam sobie śmietankę - szampon wzmacniający z Ziaji oraz skoncentrowaną maskę wzmacniającą z Ziaji.

Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym







Najpierw kilka słów o tym przyjemniaczku.  



Kilka słów od producenta :





 Bardzo dużą uwagę zaczęłam zwracać na składniki zawarte w danych produktach, bo tak naprawdę od 5 początkowych składników zależy czy dany preparat może rzeczywiście zadziałać, czy raczej są to tylko opowieści i przechwałki producenta. 
W każdym preparacie pierwsze miejsce będzie zajmować  - Woda.
2. Sodium Laureth Sulfate - substancja myjąca
- usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów
3. COCAMIDOPROPYL BETAINE- Substancja myjąca -
- usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów.  Substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych, łagodzi ewentualne działanie drażniące anionowych substancja powierzchniowo czynnych
4. Ammonium Lauryl Sulfate - Substancja myjąca 
- usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów
 5. Glycol Distearate-  Emolient tzw. tłusty
 . Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające) czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy.

Jak widzimy skład szału nie robi, bo tak naprawde dopiero na piątym miejscu jest emolient, który zaczyna działać na nasze włosy.

Producent zaleca , aby głowę myć dwa razy. Zastanawiałam się dlaczego i od razu po użyciu szamponu wszystko się wyjaśniło. Szampon nie pieni się idealnie. Próbowałam wszelako np nałożyłam małą ilość szamponu dwa razy i musiałam jeszcze raz go użyć, ponieważ pienienie było znikome. Próbowałam użyć szamponu jeden raz nakładając duża ilość szamponu i tu już efekt piany był większy  niż za pierwszym razem. Stwierdziłam, że najlepiej by było aby nałożyć raz ale większą ilość szamponu, aby efekt piany był większy. 

Mimo tego, że trzeba używać go w większych ilościach, to produkt jest bardzo wydajny, ponieważ używam go ok miesiąca czasu, a została mi jeszcze połowa produktu. 

Jego wielkim plusem jest zapach - słodko świeży. Znajdzie na pewno wiele zwolenników. I co ważne utrzymuje się długo na włosach.

Kolejną kwestią jest stosowanie szamponu bez żadnych dodatków np masek czy odżywek. Chciałam sprawdzić czy poradzi sobie z wygładzeniem moich włosów i ułatwi ich rozczesywanie.  Niestety musiałam użyć odżywki bez spłukiwania, aby rozczesać włosy, aczkolwiek po tym szamponie łatwiej je było rozczesać niż po innych produktach tego typu.

Jeśli chodzi o zwiększenie objętości, to niestety tego nie zauważyłam. 

Teraz przyszła czas na gwiazdę  - maskę wzmacniającą .

 INCI: 
1. Woda
2. CETEARYL ALCOHOL -
wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
3. CETRIMONIUM CHLORIDE -
Ułatwia spłukiwanie preparatu, Substancja kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywalność, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów.
4. Isopropyl Myristate -  Wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków - daje dobry poślizg przy rozsmarowywaniu
5.  BEHENTRIMONIUM CHLORIDE - jest substancją aktywnie myjących, odpowiedzialną za gruntowne oczyszczanie skóry i włosów, dobrze się wchłania i ma działanie wygadzające, dzięki któremu włosy odzyskują swój blask, miękkość i gładkość,jest środkiem ułatwiającym rozczesywanie i zapobiegającym elektryzowaniu się włosów.

I tutaj jak widzimy skład zapowiada się o wiele lepiej.



Na tym obrazku możemy zobaczyć działanie maski, jej specyfikację oraz sposób użycia. 

Stosując maskę już po pierwszym nałożeniu zauważyłam, że włosy łatwiej się rozczesują. 
Po wysuszeniu włosów zobaczyłam,  że włosy odzyskały dawny blask oraz są miększe w dotyku.
Pomyślałam super. Oby więcej takich masek.

Jedynie czego nie mogę potwierdzić to kwestia zamykania łuski włosów.


 Konsystencja maski jest kremowa, łatwo rozprowadza się ją na włosach. Jest zbita, dzięki czemu nie przelewa się pomiędzy palcami.

Po nałożeniu maski na włosy od razu poczułam, że będzie działać, ponieważ moje włosy po prostu ją zjadały. Czułam jak maska wchłonęła się w włosy silnie je regenerując.

Kolejnym jej plusem jest zapach. Taki sam jak w przypadku szamponu. Jeśli używamy dwóch preparatów z tej serii włosy pięknie pachną przez długi czas. 


Jest to duet idealny, choć nie ukrywam, że maska wywarła na mnie większe wrażenie.
Jeśli chodzi o maskę mogę ją szczerze polecić.

Natomiast uważam, że Ziaja wyprodukowała o wiele lepsze szampony z bogatszym i bardziej wartościowym składem INCI. 






Na dziś to tyle robaczki <3

A Wy korzystaliście z tych produktów ? Jak je oceniacie ?







Chciałam przypomnieć, że te cudowne kosmetyki , które ostatnio dla Was recenzowałam mogłam przetestować dzięki : 

Only you


Miłego dnia kochani <3
Share: