A night out

Witajcie kochani ! 

; * ; * ;*

Dziś nie będzie tradycyjnie, nie będzie recenzji, nie będzie denko. Nie będzie to standardowy post do których się przyzwyczaiłyście ;) w sumie ja też .. chciała bym w tym poście poruszyć temat imprezowego weekendu ;) A może ktoś preferuje spokojny , leniwy weekend ?




Każdy z Nas jest inny, każdy z Nas od życia oczekuje czegoś innego.
Jeden woli spędzić czas spokojnie czas. Gdzieś w zaciszu swojego pokoju. Z kubkiem ciepłej herbaty i z książką w ręku.
Inny będzie wolał książkę zamienić na dobry film bądź będzie rozmyślał o przyszłości. A zupełnie ktoś inny od rana myśli o imprezowaniu i kiedy nadchodzi wieczór czeka na wybranie się na dyskotekę.



Uważam, że najlepiej jest to wszystko wyśrodkować. Wtedy człowiek korzysta z życia, ale jednocześnie poświęca czas na odpoczynek i regenerację swojego organizmu. Nie zapominajmy, aby dobrze funkcjonować musimy pozwolić, aby nasz organizm ( mózg) mógł odpocząć. 



Chyba nie ma osoby, która nie kocha piątkowego popołudnia. Bo tu dla wielu z Nas rozpoczyna się WEEKEND.
Zaczynamy myśleć, co robić, żeby dobrze wykorzystać czas. U mnie najczęściej jest to wyskok na imprezę, do znajomych. Uważam, że jestem młoda dlatego powinnam korzystać z czasu imprezowego, ponieważ później przyjdą inne obowiązki  np dzieci, którym będzie trzeba poświęcić cały swój czas.
Więc w piątek mam w głowie :


Jak to kobieta, nie wyjdę nie ogarnięta.
Żeby się orzeźwić zaczynam od odświeżającej kąpieli, dzięki której nabieram więcej sił na imprezę ;) A od razu daje chwilę relaksu dla swojego ciała.
Kolejną rzeczą jest makijaż. Tej kwesti poświęcam dużo czasu, bo wszystko musi być idealne. Inaczej będę się źle czuła. 

Nawet mam swój mały rytuał :
1. Baza pod makijaż
2. Fluid, nakładam gąbeczką beauty blender. Na co dzień używam innego, niż jak idę na imprezę. Ponieważ moje oczekiwania podczas imprezowania są większe. Na co dzień do pracy wolę jak podkład jest lżejszy , delikatniejszy, który bardziej wyrównuje koloryt mojej skóry i niweluje zmęczenie. Na imprezę wybieram fluid dobrze kryjący, który długo się trzyma. Przetrwa wszystko bez zbędnych poprawek. Wtedy czuje się pewniej. Wiem, że nawet jak szaleje tańcząc to nic nie spływa z twarzy ;) Makijaż jest tam, gdzie byłe wcześniej.
3. Puder - zakochałam się teraz w pudrach transparentnych oraz ryżowych. 
4. Konturowanie - uważam to za must have, ponieważ wtedy twarzy nadajemy odpowiedni kształt, dodatkowo ją odświeżamy.
Przy tym używam bronzera, różu oraz rozświetlacza.
5. Oczy - tak samo jak z podkładem. W pracy oczy są tylko delikatnie podkreślone. Wybieram wtedy cienie w tonacjach jasnych beży. W weekend dominują ciemniejsze kolory , bynajmniej przyciemniam zewnętrzy kącik oka ;) Próbując zrobić " kocie oko". Oczywiście eyeliner no i tusz. Czasami jak impreza jest grubsza to wtedy SZTUCZNE RZĘSY .



 6.Brwi robię farbką od MUR. Są idealne. Napisze o nich recenzję, żeby każdy mógł poznać ich oblicze. Brwi zostają na swoim miejscu, z czym miałam wcześniej problem.
Na tą chwilę usta i brwi są dla mnie podstawą makijażu;)
7.No i nadszedł czas na usta. I tutaj już szaleje z nimi zarówno do pracy jak i na imprezę. Usta czerwone, beżowe, różowe, bordowe ;) Wszystkie kolory kocham.


Fryzura:  loki, fale, proste, koki, warkocze .. Szalejemy na weekendzior :D 
Zależy od humoru, stroju, makijażu.Ale nigdy nie zostawię ich tak sobie.
Uwielbiam się nimi bawić, układać, choć są niesforne ;) Długo czasu zajmuje mi ułożenie ich odpowiednio. Jak chcę proste to robią mi psikusa i się zakręcają, jak chce loki to nie mogę ich zakręcić i tak ciągle..
A u mnie efekt musi być wow ! 


Ostatnia część to garderoba.


Kocham buty, sukienki, spódnice, obcisłe spodnie, koszulki , koszule. Garderoba dla każdej z Nas jest bardzo ważna. Każdy chciał by iśc z biegiem czasu, ale czasami myślę, że to co modne nie zawsze jest ładne . Dlatego wolę kupić coś co mi się przyda i ubranie które mi się podoba. Bardzo często mam tak, że jak na coś jest moda od razu nie przypada mi to do gustu i dopiero po jakimś czasie się do tego przekonuje. 
Ale wracając do tematu imprezowego weekendowego szaleństwa .
I tu zawsze się zastanawiam czy dziś ubrać się sexownie czy może bardziej na luzacko ? A może jednak elegancko ale kobieco ? 
Największy dylemat jaki mam to ubiór. 
Tak jak nie mam problemu z tym jak chcę się pomalować, jak się uczesać tak z ubiorem mam zawsze.
Moje standardowe pytania " do samej siebie" :
- nie jest za kuso ?
- nie za krótka ?
- nie za długie ?
- nie zbyt oficjalnie? 
- chyba za duży dekolt ?
- teraz wcale go nie ma 
- pokazać pępek ? może jednak nie 
- bluzka pasuje ?
- a może jednak sukienkę założę ? 
- to teraz którą ?
- czerwona?
- a może ta niebsieka
- chyba jednak wrócę do spódnicy i bluzki. 
Nie uwierzycie, ale potrafię przebierać się z 20 razy.  I nie przesadzam. A czasami potrafię wrócić do domu i jeszcze raz się przebrać.

Uważam, że kobieta powinna wyglądać sexownie ale nie wyzywająco. Nie lubię zbyt dużo pokazywać, bo wtedy czuje się niezręcznie. Wolę założyć obcisłą sukienkę np krótszą, ale żeby dekolt nie był za duży.
WSZYSTKO Z UMIAREM  : )

No ale to wszystko oczywiście trzeba gdzieś kupić. A po co płacić dwa razy tyle jak można kupować coś taniej.
Sama jestem osobą , która woli wypatrzeć coś na promocji , na przecenie, zeby było taniej. A kupując na promocji ten sam produkt który, nam się podobał i wcześniej na promocji nie był ,chyba warto. Nie ?

Ostatnio nawiązałam z portalem RABBLE -> klik
Teraz wiem, że jest to strzał w 10 . ;)
Dzięki nim dowiaduje się o promocjach, zniżkach w wielu sklepach. Dzięki temu mogę kupować to o czym marzę po wielu niższych cenach. Są informacje nie tylko o przecenach ale na tym portalu znajdziemy info o promocjach  np bezpłatna dostawa, darmowe próbki.
Zawsze chciałam wiedzieć o aktualnych promocjach w sklepach. 
A kto jest w stanie ogarnąc te wszystkie promocje ? Nikt, zawsze miałam z tym problem , a teraz dzięki tej platformie jestem cały czas na bieżąco. 

Są tam 23 kategorie, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.  A w tych kategoriach tysiące sklepów z promocjami.
Zarejestruj się i czerp radość z informacji o promocjach. Wykorzystuj je.


Bo po co przepłacać  ? 






Zajrzyjcie koniecznie i przekonajcie się sami:
Promocje od :

A Wy jak spędzacie weekend ? 
Preferujecie odpoczynek ? A może impreza ?
Kiedy dla Was zaczyna się week ? 
A może macie jakieś ciekawe pomysły na spędzanie wolnego czasu ?
Planujecie wcześniej weekend ? 

Buziaki dla Was wszystkich <3 ;*

Share: