Swiss Image Advances Care - Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Ostatnio bardzo intensywnie testuję przeróżne produkty do włosów. 

Dziś chcę Wam pokazać produkty do włosów firmy Swiss.

Swiss Image Advanced Care - Szampon ELDER FLOWER (kwiat czarnego bzu)



 Od producenta :

  • włosy zniszczone, z tendencją do przetłuszczania
  • pielęgnacja włosów ciemnych i rudych w celu pogłębienia ich barwy
  • skóra głowy z tendencją do łupieżu

Działanie:

  • głęboka regeneracja i wzmocnienie włosów
  • pielęgnacja i ukojenie skóry głowy
 Efekt : 

  • wzmocnione i zregenerowane włosy, ukojona skóra głowy
  Główne składniki : 

  • Alpejska woda glacjalna (polodowcowa)
    • pozyskiwana jest z lodowców podczas naturalnego procesu ich topienia
    • jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, dlatego jest uważana za najczystszą z wód
    • jest dobrze przyswajalna, skutecznie transportuje w głąb komórek wszelkie składniki odżywcze i aktywne
    • stosowana w kosmetykach w celu nawilżenia, odświeżenia, wygładzanie i regeneracja skóry lub włosów

     
  • Elder Flower - kwiat bzu czarnego
    • ma właściwości antybakteryjne, łagodzące, a także zmiękczające, nawilżające i odżywcze

     
  • Polycare Boost - aktywny kompleks dodający włosom blasku 
 

 

 

 

 


 





 

 

 Moja opinia :

Chciałabym od razu opisać Wam dwa produkty. Czyli szampon i odżywkę. Konsystencja oraz gęstość tych dwóch produktów jest taka sama. Oba produkty są bardzo treściwe i gęste. Już nie raz przekonałam się, że takie produkty dobrze działają na włosy. Głęboko wnikają, regenerując od środka. 
Oba produkty stosuję już od dłuższego czasu. Dlatego mogę napisac rzetelną recenzję.
Kolorystyka obu produktów jest przezroczysta. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby dobrze umyć włosy oraz je odżywić. 
Stosowanie obu produktów przynosi tak naprawdę identyczne efekty. Po stosowaniu całej serii widziałam, że moje włosy lepiej się układają. Zawsze były skłonne do zakręcania, natomiast dzięki nim zostawały prostsze. Dzięki temu, nie musiałam narażać ich na wysoką temperaturę przy ich prostowaniu. Po za tym przy stosowaniu tych produktów zwiększyła się objętość włosów. Fajnie podnosiły się u nasady. Czego wcześniej przy żadnym innym kosmetyku do włosów nie miałam. Włosy nabrały blasku, dzięki czemu mogę stwierdzić, że wyglądały na zdrowsze. Nawet na zdjęciach, które robiłam jest znaczna różnica między strukturą włosa. 
Szampon świetnie doczyszcza skórę głowy likwidując bądź zmniejszając problem przetłuszczających się włosów. Podobno działa również na łupież, ale tu niestety nie mogę się wypowiedzieć.Włosy zostały wygładzone. I już moje rozdwojone końcówki nie zwracały tak na siebie uwagi innych. 

Moje włosy oraz moja skóra głowy polubiła się z tymi kosmetykami.
Cieszę się, że na rynku są takie produkty, które przynoszą efekty, których my - konsumenci oczekujemy. 

A Wy kochani jeśli chcecie kupić ich produkty bądź dowiedzieć się czegoś więcej na ich temat zapraszam na ich stronę Swiss

A Wy znacie tą firmę? Stosowaliście kiedyś od nich jakieś produkty do włosow? Jak je oceniacie ?

Firmię dziękuje za zaufanie i możliwość przetestowania :
Share: