Olejek Marion - 7 efektów - Godny polecenia !

Ostatnio widzieliście dwa produkty z cudownego Boxa od Only You. 
Był to suchy szampon z L'biotica recenzje znajdziecie : 
oraz Odżywka/ olejek kokosowy Hello Nature, gdzie recenzję znajdziecie :


Dzisiaj nadchodzi czas na kolejny produkt. 

 
Oto :
Olejek w kremie -
MARION






Opis producenta:
Olejek w kremie odżywia włosy i ułatwia ich stylizację bez obciążania. Olejek zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olej arganowy, olej kokosowy i olej nica inchi, które pomagaj ą zapewnić włosom 7 efektów:
- chronią włosy przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury
przywracają piękny połysk
- wygładzają
-odwilżają i nawilżają
-nadają jedwabistą miękkość
-zapobiegają puszeniu się włosów
- ułatwiają rozczesywanie i układanie




Sposób użycia:
Wycisnąć 1-2 porcje produktu i nałożyć na włosy omijając nasadę. Stosuj dowolnie:
1. Przed suszeniem i układaniem na wilgotne włosy - by były miękkie i łatwe do wystylizowania
2. Na wykończenie fryzury- aby wydobyć piękny blask włosów

Składniki :

Pamiętajmy, że pierwsze 5 składników jest najważniejsze, ponieważ wtedy wiadomo co kosmetyk jest warty. W tym wypadku :
  • Aqua- woda, jest zawsze na pierwszym miejscu
  •  ISOAMYL LAURATE- zmiękcza, odżywia dkórę
  • Ceteryl Alcohol - emolient - wygładza i zmiękcza
  • Plukenetia volubilis seed oil- Olej Inca-
    nadaje włosom miękkość, jedwabistość i połysk, eliminuje suchość skóry głowy !! 
  •  Tocopherol -
    ogranicza szybkość zachodzenia procesu utleniania zawartych w kosmetyku składników tłuszczowych, np. niektórych cennych olejów roślinnych

Produkt znajduje się w plastikowej , przezroczystej butelce, przez którą widać kolor produktu. Barwa jego jest pomarańczowa.
Kosmetyk możemy wydobyć przez pompkę. Bardzo lubię tego typu zamknięcia, ponieważ pozwala to wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku, a produkt wydobywamy praktycznie cały z buteleczki ;)
Po wyciśnięciu go na rękę, poczułam cudowny - słodki zapach. Natomiast ciężko mi opisać co przypomina. Ale trafił jak najbardziej w moje zapachowe gusta. 
Dla mnie oczywiście najważniejsze jest działanie produktu. Jeśli działanie łączy się z zapachem to jest dla mnie idealny kosmetyk.
Czy jest tak tym razem ? 
Naprawdę zauważyłam 7 efektów jakie daje ten produkt.  Śmiało mogę powiedzieć, że dla mnie jest to IDEAŁ <3
 Stosując go na morko zauważyłam takie same efekty jak na sucho. Spisuje się idealnie w każdej sytuacji. Zawsze mam problem z rozczesywaniem moich włosów - idealnie mi w tym pomógł. Włosy moje puszyły się czego nienawidziłam, przy stosowaniu tego produktu włosy były jedwabiście miękkie oraz wygładzone. I  co jest ważne działał nie tylko na chwilę , ponieważ przy stosowaniu tego olejku zauważyłam, że nawet jak go nie stosuję moje włosy są gładsze i nie puszą się. Czyli zadziałał w ich głąb,  regenerując je. CUDOWNY ! 
Przy stosowaniu na sucho na początku się przestraszyłam, ponieważ moje włosy na samym początku wyglądały jakby były przeciągnięte jakimś tłuszczem, ale kosmetyk za chwilę się wchłonął i dodał włosów blasku o jakim marzyłam od dawna. 
Muszę wspomnieć również o składzie, ponieważ dla mnie jest godny uznania. Najważniejszy produkt czyli :olej inca inchi jest na 4 miejscu. Co na takie kosmetyki jest naprawdę super ! Dlatego też ten olejek działa!

Daje  mu dużą 6 !! 


A Wy kochani stosowaliście go ? Mieliście z Nim do czynienia ? Jak tak koniecznie napiszcie jak spisał się u Was ? ;)



Kochani zapraszam do mnie na Instagram :  kobiecomania_zarebamalgorzata
Facebook'a: Kobiecomania
oraz do dodania mnie na snapie : lovprincessa 

Buziaki <3
Share: