Buty Gemre

 Witajcie misiaki <3 


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z pewną firmą obuwniczą. Koniecznie chcę Wam ją przedstawić. 

Jest to firma GEMRE - klik



Gemre - firma obuwnicza, zajmująca się profesjonalną sprzedażą butów męskich, dziecięcych oraz damskich. 

Uwaga !  Kupujesz buty, a one w ciągu 24 h są już do Ciebie wysyłane. 

Koniecznie chciałam to podkreślić, ponieważ w wielu sklepach często jest tak, że na buty musimy czekać nawet ponad tydzień. Nigdy nie zdecydowałabym się na taki sklep, bo po co czekać ?

Jestem butocholiczką i buty chce mieć od razu. 

Z wielką przyjemnością otrzymałam od nich piękne botki, które za chwilę obejrzycie w mojej prostej stylizacji.  Botki nie dość, że są piękne to i jeszcze nad wyraz wygodne. Mimo, iż obcas ma ponad 10 cm to wcale tego nie odczuwam. Stabilny but, to kolejna rzecz, na którą zwracam uwagę. Wszystko jest świetnie wyprofilowane, także noga szybko się nie zmęczy. Nigdzie nie będzie bolało, ani gniotło. Czysty komfort noszenia butów. 

Na stronie znajdziemy wiele różnych modeli. Kolorystyka obuwia jest również duża. Koniecznie zajrzyjcie u nich na stronę. Zobaczcie jakie mają perełki. 


Natomiast ja pokazuję już Wam moje zdjęcia, gdzie będziecie mogli zobaczyć piękne botki. 











Jak Wam się podobają ? ;))

Buty - Gemre
Golf - Holister 
Dżinsy H&M 









Share: