Moje naturalne nowośći

Witajcie kochani ! 
Jestem chora, dopadło i mnie ;(
Leżę w łóżku, wszystko mnie boli i mam okropny kaszel ;( Przeraża mnie to dlatego jadę do lekarza, a po za tym w ten week mam zjazd na studiach i nie wiem jak sobie poradzę chora, a mam sesję ;(



Chcę Wam pokazać co kupiłam ostatnio na stronie Triny.pl
Jest to strona z samymi naturalnymi kosmetykami. 
Zobaczcie moje nowości : 
 

1. Nevskaya Kosmetika - Mydło borne Przeciwtrądzikowe
2. Nevskaya Kosmetika - Mydło siarkowe Oczyszczające



1. Fitocosmetic - Biała glinka anapska ze srebrem
2.Fitocosmetic - glinka różowa Himalajska z ekstraktem  ze złotego korzenia
3. Fitocosmetic - Błękitna glinka wałdajska ze srebrem

 EcLab- głęboko oczyszczający scrub  do twarzy dla cery tłustej i problematycznej

 Nacomi- Musująca kula do kąpieli o zapachu pomarańczy i wanilii



Planeta Organica - żel pod prysznic Organiczne Masło Shea










 

Baikal Herbals - tonik oczyszczający dla cery tłustej i mieszanej










 Organic Shop - Scrub do ciała Belgijska Czekolada

 Yasumi - Bamboo Charcoal Konjac Sponge - gąbka konjac z bambusem do skóry trądzikowej

 Ktc - czysty olej kokosowy

To już wszystkie moje kosmetyczne naturalne kosmetyki ;))
Mieliście może Coś z nich ? 
Jak tak, piszcie ;) Chętnie się dowiem o tych produktach czegoś więcej ;))

Ps. Kochani chce Was przeprosić, że nie odwiedzam Waszych profili, ale tak jak wspomniałam wcześniej jestem chora, gdy tylko wyzdrowieje na pewno to  nadrobię zaległości <3
Share: