Rosegal i nowości

Hej !

Ostatnio wszędzie moja aktywność mega spada. Niestety nie obiecuję, że się to poprawi. Mega miło mi jest, że sa jeszcze jakieś duszyczki, które chętnie czytają co do nich piszę ;)

Dziś Wishlista Rosegal

Ja jestem osobą, która lubi pokazywać nowości danego sklepu, który w jakiś sposób zwróciły moją uwagę. Więc i dzisiaj chcę Wam to przedstawić. 

Pierwsze co rzuciło się w moje oczy to biustonosze. Może nie to, że są jakieś super sexy, ale chyba są mega wygodne. Zobaczcie .. 

Seamless Striped Scalloped Edge Bra -
Striped Full Cup Scalloped Seamless Bra -


















Ta sukienka rzuciła mi się w oczy i ją będę zamawiała. Mam długie nogi więc mogę pozwolić sobie na długą, opinającą sukienkę. Czyż nie jest sexi mimo, iż jest długa ? 

Sleeveless Maxi Dress -



Lace Insert Bomber Zip Up Jacket -  Cold Shoulder Button Up Print Blouse -

















Takie kolory mnie zawsze urzekają 

Sweet High-Low Hem Fly Sleeve Solid Color Women's Chiffon Blouse -


Koszulki w różne wzory - to zawsze do mnie przemawia. 

Color Block Funny Printed Tee -  Bird Print Chiffon Loose-Fitting Tunic Blouse -

















No i na koniec dwie sukienki ;) Jestem ciekawa, którą wybieracie ; ))

Surplice High Low Long Prom Swing Dress -  Argyle Print Mini Surplice Bodycon Dress -


















Share: