sobota, 24 lutego 2018

, , , , , ,

Diagnosis - Novaclean maseczka do cery tłustej oraz preparat punktowy do zmian trądzikowych

Witajcie ! Jutro niedziela... uf ... chwila odpoczynku ? Nic z tego.. jutro Warszawa, muszę dokonać kilka wpisów w indeks, aby zaliczyć ten semestr. Na szczęście wszystko do przodu ;)

Dziś chcę Wam opowiedzieć o dwóch kosmetykach, które towarzyszą mi od jakiegoś czasu i o których mogę Wam napisać pełną i rzetelną recenzję, ponieważ testuję te kosmetyki od okołu miesiąca czasu. Jest to dość długi czas, który pokazałby mi wszystkie minusy jak i plusy produktów.

Najpierw chcę Wam napisać kilka słów o firmie.
Kosmetyki, które posiadam są od firmy diagnosis.

O firmie :
" Firma Diagnosis S.A. rozpoczęła działalność w połowie 2002 roku. Od momentu powstania największą wartością Firmy są klienci oraz ludzie ją tworzący. Specjalistyczna wiedza naszych pracowników, doświadczenie i ciekawe pomysły, jakie ze sobą wnieśli, pozwoliły na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, którego kluczowym zadaniem jest dostarczanie Klientom nowoczesnych produktów najwyższej jakości. Do skutecznej realizacji tego zadania niezbędne było wytyczenie drogi i kierunku rozwoju firmy. Tak, więc „działanie z myślą o naszych Klientach”, można nazwać drogą, którą podążamy, a kierunek rozwoju zapisaliśmy w jednym zdaniu: „działać, idąc zawsze do przodu”. Wynikiem tak sformułowanej strategii jest ciągłe udoskonalanie naszych produktów i wprowadzanie najnowszych technologii. W ten sposób bierzemy aktywny udział w rozwoju medycyny, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości życia oraz stanu zdrowia społeczeństwa, w którym żyjemy.

Ofertę naszej firmy przygotowaliśmy w taki sposób, aby każdy, nawet najbardziej wymagający Klient, znalazł produkt najwyższej jakości, odpowiadający jego oczekiwaniom oraz możliwościom finansowym. Proponowane przez nas wyroby medyczne posiadają wszystkie dopuszczenia i certyfikaty wymagane na bardzo konkurencyjnym rynku Unii Europejskiej, do którego, od 1 Maja 2004 roku, należy również Polska.

Szerokie spektrum działania Diagnosis stwarza naszym Klientom nowe możliwości w zakresie profilaktyki zdrowotnej. Jesteśmy z tego dumni, ponieważ nic nie jest tak ważne w życiu jak dbałość o zdrowie i doskonałą kondycję…a my na co dzień Wam w tym pomagamy. "


 Chwila suchych faktów o firmie, a teraz przejdźmy do meritum sprawy.


Maska do cery tłustej i trądzikowej Acne Mask 50 g

Maska do cery tłustej i trądzikowej, zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.

Sposób użycia:
Przed użyciem wstrząśnij tubą. Umyj twarz Acne Cleanser, a następnie rozsmaruj maskę do cery tłustej i trądzikowej Acne Mask i pozostaw na skórze twarzy na 10 minut. Zmyj maseczkę przy pomocy Acne Cleanser. Po osuszeniu skóry zastosuj Acne Cream. Maseczkę stosuj rano i wieczorem




















Moja opinia :

Produkt jest w poręcznej tubce, którą możemy wygodnie schować nawet na jakiś wyjazd. Nie zajmie nam dużo miejsca. Producent pisze, aby stosować ją codziennie. Ja stosowałam ją 3 razy w tygodniu, ponieważ maseczka wysuszała skórę. Nie jest to żaden problem, ponieważ nałożenie kremu nawilżającego i jest super.
Maseczka ma przezroczysty kolor. Po nałożeniu na twarz stygnie i robi się biała.Trzymam ok 10 minut i później zmywam ciepłą wodą. Zmywa się bez problemu. Skóra po maseczce jest napięta i ściągnięta. Uważam, że jest świetną maseczką bankietową, kiedy zależy nam na  efekcie ściągnięcia i napięcia skóry.
Jeśli masz problem z nadmiernym wydzielaniem sebum to ta maseczka jest dla Ciebie. Hamuje wydzielanie sebum, więc mamy spokój ze świecącą się skórą.
Kolejnym plusem maseczki jest działanie antybakteryjne. Hamuje powstawanie nowych zaskórników oraz pryszczy.
Rzeczywiście jest to maseczka dla skóry mieszanej, trądzikowej i problematycznej.

Punktowy preparat na zmiany trądzikowe Spot Treatment
(10 ml)



















Moja opinia :

Wyskoczyła Ci "niespodziewajka " ? Chodzi mi tu o jakiegoś pryszcza.. jeśli tak to nie zastanawiaj się co masz z nim zrobić tylko zastosuj ten punktowy produkt. Dlaczego ? To proste.
Po pierwsze nie zostawia żadnego śladu po nałożeniu, ponieważ jest bezbarwny. Możemy zastosować go od razu pod makijaż.
Pryszcz zostaje wysuszony, a przy dłuższym zastosowaniu znika. Świetny na stany zapalne powstałe po trądziku. Punktowy produkt likwiduje zaczerwienienia.


Jeśli chodzi o te dwa produkty, jestem z nich bardzo zadowolona. Wiem, że będą kosmetykami, które ciągle będą gościły w moich zasobach kosmetycznych.

Serdecznie Wam je polecam. <3

Share:
Read More

sobota, 17 lutego 2018

, , , , ,

Kolejny cudowny kolor od Cuccio

I już niedziela. Dla kogo niedziela to dzień lenistwa dla tego dzień lenistwa. Mówiąc szczerze to zazdroszczę wszystkim którzy mogli dziś długo pospać. 
U mnie niestety zaczęły się studia i trzeba to jakoś ogarnąć. Dziś dwa egzaminy wiec trzymajcie kciuki. Post pisze jadąc w pociągu. Chwila czasu, wiec trzeba to jakoś spożytkować. 

Ostatnio pokazywałam Wam pazurki, które zrobiłam z lakierami hybrydowymi id Cuccio. 
Jeśli kogoś to ominęło to wrzucam post. 


Natomiast dziś chcę pokazać Wam kolejny kolor, który po prostu zawładnął moim serduchem








Jeśli chodzi o wytrzymałość i inne kwestie związane z trwałością lakierów to zaparaszam do pierwszego wpisu. Link umieściłam wyżej. 

Co powiecie na taki kolor ? Jak Wam się podoba ? 
Koniecznie dajcie znać ❤️


Share:
Read More

piątek, 16 lutego 2018

sobota, 10 lutego 2018

, , , , , ,

Etja Naturalny olejek eteryczny z drzewa różanego od Rafa Shop

Mimo czasu, którego praktycznie wcale nie mam chcę być regularna. Dość regularna. 
Od dziś moim postanowieniem będzie regularne focenie kosmetyków, które dostaję, bo później nie mogę się w tym wszystkim połapać. 

Pisałam Wam już o sklepie Rafa shop.


 

Od producenta :


Olejek eteryczny z drzewa różanego Etja pozyskiwany jest z wiecznie zielonego, rosnącego w amazońskiej dżungli drzewa różanego. Pobudza rozwój komórek, regeneruje tkanki oraz posiada dobroczynny wpływ na cerę z trądzikiem, blizny i zmarszczki.
Naturalny olejek eteryczny z drzewa różanego dzięki właściwościom stabilizacyjnym centralnego układu nerwowego, przywraca równowagę oraz spokój umysłu, przez to chętnie wykorzystuje się go w medytacji i relaksie. Ma działanie przeciwdepresyjne, łagodzi wszelkiego rodzaju bóle głowy i mdłości. Dzięki pięknemu zapachowi idealnie sprawdzi się jako afrodyzjak.

Sposób użycia:
- kąpiel relaksacyjna,
- masaż, należy rozcieńczyć w olejach bazowych,
- naturalne aromatyzowanie powietrza,
- moczenie stóp - znakomity sposób na obolałe i spuchnięte stopy,
- moczenie dłoni - pobudza rozwój komórek, regenerując zniszczone dłonie.

Skład:
100% Aniba Rosaeodora Oil

Pochodzenie:
Brazylia, Francja













No i kolejny cudowny olejek. Tak jak widzicie ma świetne właściwości naprawcze dla naszego ośrodka nerwowego. Ból głowy ? Ten olejek pozwoli nam go zniwelować. I wiecie co ? Rzeczywiście działa ;)

Jeśli chodzi o mój trądzik, to na pewno uspokoił moje zmiany. Fajnie je wyciszył.

Wcześniej jakoś nie zwracałam uwagi na olejki, ale teraz wiem, że mają świetne działanie na nasz organizm.

Spróbujcie kochani, a też poznacie dobroczynne działanie olejków.



Share:
Read More

czwartek, 8 lutego 2018

,

Rosegal i nowości

Hej !

Ostatnio wszędzie moja aktywność mega spada. Niestety nie obiecuję, że się to poprawi. Mega miło mi jest, że sa jeszcze jakieś duszyczki, które chętnie czytają co do nich piszę ;)

Dziś Wishlista Rosegal

Ja jestem osobą, która lubi pokazywać nowości danego sklepu, który w jakiś sposób zwróciły moją uwagę. Więc i dzisiaj chcę Wam to przedstawić. 

Pierwsze co rzuciło się w moje oczy to biustonosze. Może nie to, że są jakieś super sexy, ale chyba są mega wygodne. Zobaczcie .. 

Seamless Striped Scalloped Edge Bra -
Striped Full Cup Scalloped Seamless Bra -


















Ta sukienka rzuciła mi się w oczy i ją będę zamawiała. Mam długie nogi więc mogę pozwolić sobie na długą, opinającą sukienkę. Czyż nie jest sexi mimo, iż jest długa ? 

Sleeveless Maxi Dress -



Lace Insert Bomber Zip Up Jacket -  Cold Shoulder Button Up Print Blouse -

















Takie kolory mnie zawsze urzekają 

Sweet High-Low Hem Fly Sleeve Solid Color Women's Chiffon Blouse -


Koszulki w różne wzory - to zawsze do mnie przemawia. 

Color Block Funny Printed Tee -  Bird Print Chiffon Loose-Fitting Tunic Blouse -

















No i na koniec dwie sukienki ;) Jestem ciekawa, którą wybieracie ; ))

Surplice High Low Long Prom Swing Dress -  Argyle Print Mini Surplice Bodycon Dress -


















Share:
Read More