Buty, które najbardziej mi się podobają w Dresslily

Misie, kolejna Wishilsta. 

Ostatnie 5 dni nie było mnie wcale na komputerze. Telefon też tylko sporadycznie. Co i jak opowiem Wam w innym poście. Obiecuję, że będzie ich sporo, ponieważ zaległości mi się narobiły i to naprawdę dość spore. 


Dresslily - ten sklep jest dziś na moim oku ;)

Nie wiem czy wiecie, ale jestem butocholiczką więc chcę Wam takowe pokazać ;)

Belt Buckle Stiletto Heel Zip Sandals 

 Toe Buckle All-Match High-Heeled Sandals
 Klik
Graceful Hollow Out and Ankle Strap Design Women's Sandals

 Klik

 Elegant Color Block and Chunky Heel Design Women's Sandals


 Klik



 Women's Sandals Formal Shoes Leatherette Summer Buckle Split


 Klik

                                           Jak Wam podobają się buty, które wybrałam ?
Share: