Regenerum - regeneracyjne serum do paznokci

Kochani, nawet nie wiecie, jak miło czyta mi się Wasze komentarze. Przepraszam, że nie odpowiadam na każdy, ale nie mam aż tak czasu, aby każdemu oddzielnie odpowiedzieć. 
Natomiast każdemu z Was oddzielnie dziękuje, że jesteście i przybywacie <3.

Kika, kilkanaście postów wcześniej mówiłam o kondycji moich włosów.
Dziś chcę przejść do paznokci. Zastanawiam się co obwiniać złym stanem paznokci. Czy może hybrydy, które nosiłam długi czas bez przerwy. Czy może nasienie jesienne, które źle na nie wpływa. Może brakuje mi minerałów czy składników odżywczych.
Pewnie wszystkiego po troszku.

Dziś na pomoc przyszła do mnie firma Regenerum.

Firma Regenerum produkuje dermokosmetyki. Kosmetyki te powstają tylko i wyłącznie przez firmę farmaceutyczną. Najczęściej są to kosmetyki w postaci serum. Takie kosmetyki mają wysokie stężenie substancji aktywnych, dzięki nim działanie jest o wiele mocniejsze. 

O ich profesjonalizmie świadczą certyfikaty oraz nagrody, które otrzymali za swoją pracę. 

Posiadają dermokosmetyki do ciała, włosów, dłoni, twarzy oraz paznokci. I tym ostatnim chcę w dzisiejszym poście przyjrzeć się troszkę bliżej.

Od razu wspomnę, że miałam możliwość testowania jednego z ich produktów. I to właśnie o nim będzie dzisiejszy post.



Od producenta:

Wzmacnia, odżywia i chroni płytkę paznokcia zapobiegając jej rozdwajaniu, rozjaśnia przebarwienia i zmiękcza skórki.
  • wzmacnia i regeneruje płytkę paznokcia
  • nawilża
  • uelastycznia
  • chroni przed pękaniem i zapobiega rozdwajaniu paznokci
  • rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt
  • przywraca paznokciom ładny i zdrowy wygląd
  • pielęgnuje i zmiękcza otaczający naskórek


Wskazówki : 

Preparat może być używany okresowo jako kuracja lub przez cały rok, w zależności od indywidualnych potrzeb. Produkt należy aplikować po uprzednim oczyszczeniu płytki paznokciowej (zmyć lakier, jeśli jest nałożony). Po aplikacji delikatnie wmasować nałożony preparat w płytkę paznokcia i otaczający go naskórek za pomocą pędzelka. Pozostawić do wyschnięcia.

Składniki:



Inne : 


Olej z pestek winogron

wygładza, uelastycznia oraz łagodzi podrażnienia

Olej ze słodkich migdałów

 wspomaga regenerację, dogłębnie nawilża oraz zmiękcza otaczające skórki


Moja opinia :

Preparat dostajemy w wygodnym opakowaniu. Dermokosmetyk jest w małej tubce.
Początek jego stanowi pędzelek, którym nanosimy preparat na paznokcie.







Jeśli chcemy wydobyć kosmetyk wystarczy, że delikatnie naciśniemy tubkę, a przez pędzel zacznie wydobywać się serum. Przezroczysty kolor o oleisto -wodnistej konsystencji.
Serum wsiąka w skórki oraz w paznokcie w ciągu 5- 10 minut. Po tym czasie możemy ponownie nałożyć produkt.
Moje paznokcie tak jak wcześniej napisałam były bardzo słabe. Po tygodniu stosowania serum zauważyłam, że dalej są kruche. Natomiast nie były już takie jak bibuła. Przestały wyginać się w dwie strony. Robiły to już tylko w jedną stronę. Dla mnie to już był mały plus.
Skórki od razu stały się miększe oraz delikatniejsze. 
W dalszym czasie paznokcie stawały się coraz mocniejsze.
Już teraz wiem, że regenerum bardzo dobrze na nie wpływa. Kuracji jeszcze nie zakończyłam. Będę stosowała ją do tej pory, aż moje paznokcie zupełnie się zregenerują. Natomiast na tą chwilę muszę powiedzieć, że preparat działa i to jest najważniejsze.

Dziękuje firmie za możliwość przetestowania produktu.

A Wy znacie firmę  ? Mieliście coś od nich ? ;)


Share: