Ciepły sweterek od Rosegal i poszewki na poduszki

Witajcie miśki. <3

Nie wiem czy korzystacie z Instagrama czy też nie. Natomiast ostatnio dzieją się na nim okropne rzeczy.  Instagram bardzo blokuje rozwój profili. Tnie zasięgi.
Troszkę żałuję, że wcześniej nie wzięłam się za jego rozwój, bo teraz będzie mi troszkę ciężej.
Nie wiem czy słyszeliście, ale Instagram zablokował konta kilku osobom mających kilkanaście tysięcy obserwatorów. Dlaczego ? Nie zostało to w żaden sposób wyjaśnione.
Ostatnio coraz częściej spotykana jest kradzież kont. Także proponuję Wam wprowadzenie uwierzytelnienia dwuskładnikowego, które podobno ma przed tym bronić.
Sama miałam dwa razy taką sytuację. Korzystając z Ig nagle mnie wylogowano. Wpisując swoje hasło nie mogłam się zalogować. Siedziałam nad tym z pół godziny w obu przypadkach i w końcu mi się udało. Już bałam się, że będę musiała od nowa zakładać konto.
Aktualizacje instagrama dla mnie stają się coraz gorsze. Tak jak teraz.. Widzimy jak ktoś komentuje zdjęcie osobie, której my skomentowaliśmy zdjęcie. Dla mnie jest to zupełnie bez sensu. Teraz na telefonie ciągle wyskakują mi powiadomienia. Chyba zacznę wyłączać internet, bo telefon nom stop się świeci. Bez sensu. 

Rosegal i sweterkowy golf  :)


 

 

 

Swetrek jest bardzo ciepły i miły. Idealny na zimę.

Klik


Chciałam Wam jeszcze pokazać, jakie poszewki sobie zamówiłam ;)



Poszewki na poduszki przyszły bardzo dobrej jakości i sa identyczne jak na zdjęciach.

Klik Klik


Jak Wam się podoba moje zamówienie?

Share: