Botki oraz organizer na kosmetyki z Rosegal

Cześć i czołem!

Mój narzeczony właśnie ćwiczy, a ja siedzę na blogu i piszę dla Was posty. Nadrabiam troszeczkę. 
Ciągle coś. Chcę mieć w końcu kilka w zanadrzu. Może mi się uda.
Przy tym siedzę na dwóch laptopach, ponieważ na jednym piszę posty, a na drugim oglądam Ekipę z Warszawy. Nie to, że jest to jakiś rozwijający serial. Oglądam to dla gnicia oraz zabicia czasu. 

Ostatnio dostałam swoją przesyłkę od Rosegal.

Pierwsze są ( Boots ) - Botki


 

 
 
 

 Klik

Muszę powiedzieć, że buty są wykonane z dobrego materiału. Jest to zamsz. Mimo, że jest jesień i nóżki wtedy zawsze bardziej się pocą w tych butach tego nie ma. 

Drugą rzeczą był ( Makeup Organizer ) - organizer na kosmetyki.   Zamówiłam z duża ilością miejsca na pomadki. One przeważają w moich zasobach kosmetycznych.


 

 

 Klik

Organizer jest wykonany z porządnego plastiku. Więc kolejny strzał w dziesiątkę. 

Jak Wam się podoba moje kolejne zamówienie ? ;)

Share: