Szampon dzięki, któremu mam wymarzone włosy czyli O'Herbal - Szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem lnu

Dawno nie było tu nic włosowego. Więc postanowiłam właśnie taki post dodać.
Tym bardziej, że ostatnio trafiła mi się prawdziwa perełka.
Ups zdradziłam Wam jaki będzie dzisiejszy post.

O'Herbal, Szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu



Od producenta:
Delikatnie oczyszcza suche i uszkodzone włosy, nadaje im jedwabistą miękkość , przywraca im blask. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera:  oliwę z oliwek i proteiny mlekowe.
Nawilża i nadaje włosom jedwabistą miękkość
O'Herbal — bądź bliżej natury.

Len  zwyczajny
— łac. Linum usitatissimum, rodzina Linaceae
Nasiona lnu — zawierają olej (38-40%) w skład którego wchodzą trzy cenne wielonienasycone kwasy tłuszczowe
Ekstrakt  z nasion lnu — posiada właściwości nawilżające, nadaje włosom jedwabistą miękkość, przywraca im blask.

 

Skład:
Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate*, Lauryl Glucoside*, Lauryl Hydroxysultaine, Glycereth-2 Cocoate, Linum Usitatissimum Seed Extract*, Olive Oil Glycereth-8-Esters, Hydrolyzed Milk Protein, Lauryl Lactate*, Cocamide Mea, Ppg-3 Caprylyl Ether, Polyquaternium 10, Disodium Edta, Citric Acid, Glycerin*, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Coumarin.



 Moja opinia :

Przezroczysta barwa szamponu oraz średnio zbita konsystencja idealnie nakłada się na włosy. Piania, którą uzyskujemy zależna jest od tego jak dużo mamy przetłuszczone włosy oraz od tego jakie ilości nałożymy na włosy. Zapach jest przyjemny. Świeży.

 Zawsze marzyłam o tym, aby moje włosy były lekkie i delikatne. Efekt zwiewnych oraz sypkich włosów chciałam uzyskać już dawno, ale żaden szampon nie spełniał moich wymagań. Zawsze chwilę po umyciu włosy robiły się ponownie przetłuszczone i nie układały się tak jak chciałam.
Dlatego pokochałam ten szampon. On sprawił, że w końcu czułam się dobrze. Moje włosy potrafiły się układać. Łatwiej było uzyskać oczekiwany efekt. Po za tym nie przetłuszczały się tak. Zostawały świeże o wiele dłużej nawet do 3 dni. Aczkolwiek jestem taka, że włosy myję co dwa dni, ale raz sprawdziłam i może nie były idealne, ale nadawały się do kucyka czy koka. Czyli nie było widać lejącego się tłuszczu. A niestety moja skóra głowy ma z tym problem. Problem z przetłuszczaniem.
Dlatego zawsze jak patrzyłam na dziewczyny, po których widać, że ich włosy są zwiewne to zawsze zazdrościłam, ponieważ też takie chciałam mieć.
I w końcu mam !
Wniosek z tego taki, że szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. Po za tym odtłuszcza powierzchnię skóry. A to dzięki drugiemu składnikowi w INCI czyli : Sodium Myreth Sulfate.

Szampon na pewno nie wysusza włosów ani ich nie obciąża. Nie uczula. Nie powoduje podrażnień.
Jest bardzo wydajny. Stosuję go już około dwóch tygodni, a nie ubyło pół buteleczki.

Jeśli chodzi o działanie na moje suche włosy to jest średnie. Na pewno sam nie poradzi sobie z nimi. Dlatego dodatkowo stosuję maski i odżywki.

Jeśli chcecie, aby Wasze włosy byłe delikatne a zarazem zwiewne polecam Wam gorąco ten szampon. Osoby, które maja problem z przetłuszczaniem głowy również znajdą sobie w nim sprzymierzeńca.

Kosmetyk otrzymałam od Firmy sklep elfa pharm na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Grajewie o, którym mieliście już okazje czytać.

 Zapraszam do nich na stronę : https://sklep.elfa-pharm.pl/pl/
Instagram : https://www.instagram.com/elfapharm/
Facebook : https://www.facebook.com/ElfaPharm?fref=ts







Share: