Mat Luquid Lipstick by Marcelina od Bell

Witajcie kochani!


Kto śledzi mnie na Instagramie wie, że co dzień na Instastory czy też w postach wstawiam zdjęcia i na każdym miałam inny kolor pomadki.

Wiele z Was pyta się mnie skąd mam te cudowne pomadki ? Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od firmy Bell, a w niej aż 10 pomadek o różnych kolorach. Raj.

Dziś chciała bym Wam przedstawić jak owe pomadki się prezentują.
Pomadki te są ich absolutnym hitem oraz nowością tej wiosny oraz lata.








"Kolekcja matowych pomadek współtworzonych z ambasadorką marki Bell HYPOAllergenic Marceliną Zawadzką i inspirowanych ważnymi dla niej miejscami na całym świecie. Intensywnie napigmentowane pomadki pozostawiają trwały, matowy efekt makijażu, a modne kolory podkreślają naturalne piękno ust. Seria limitowana."



Mat Luquid Lipstick by Marcelina HYPOalergiczna pomadka matowa w płynie


1. Florence
 
































2. Warsaw























3. Vegas








4. San Francisco



























5. Berlin

 



 






















































6. Sydney



 























Mat Luquid Lipstick by Marcelina HEBE - HYPOalergiczna pomadka matowa w płynie


 101 Sopot



 




























102 London





  





















103 Paris









































104 Seville



Kochani dla mnie te pomadki to absolutny hit!
Noszę je ze sobą wszędzie !

Pomadka jest tradycyjnych rozmiarów. Opakowanie jest przezroczyste dzięki czemu widzimy kolor pomadki. Dodatkowo rozpoznanie ułatwia na numerek pomadki, który jest zamieszczony na spodzie pomadki.
Pędzelek niewielki. Idealnie dopasowuje się do ust.


Pigmentacja pomadek - wystarczy jedno pociągnięcie, aby pięknie pokryć całe usta. Niestety tylko 06 czyli Sydney się nie sprawdził. Krycie po kilku warstwach. Po za tym na ustach wygląda tragicznie.

Trwałość - nawet do 7-8 godzin. Oczywiście jeśli jemy pomadka zostaje zjadana wcześniej. Natomiast u mnie najczęściej znika środek a od kontury zostają. Delikatne uzupełnienie i znów cieszymy się pięknymi ustami.
Jeśli pijemy to pomadka wcale nie zostaje naruszona.

Pomadki bardzo szybko zasychają. Nie wysuszają ust.

Dziękuje firmie za możliwość przetestowania :







Share: