Współpraca Rosegal

Witajcie kochani <3


Weekend minął szybko i to zdecydowanie za szybko ;( W sumie jak każdy. W sobotę byłam na spotkaniu blogerek w Grajewie i bardzo miło spędziłam tam czas. Poznałam bardzo sympatyczne dziewczyny! 

Kochani oto moja kolejna współpraca więc mam nadzieję, że pomożecie mi w jej realizacji tak jak ostatnio <3

Dziś chciała bym Wam pokazać kilka Dark Red Dress czyli ciemnoczerwone sukienki z firmy Rosegal.



Dark Red Dress



Dark Red Dress



Dark Red Dress


I kolejne sukienki, które przykuły moją uwagę,a nazywają się Sheath Dress.



Sheath Dress






Po za tym kochani jeśli chcieliście kupić coś  w tej firmie to teraz warto, ponieważ mam dla Was specjalny kod ze zniżką. Na nim macie, aż




33 % taniej ! Tylko teraz z kodem RGEN

KOD PROMOCYJNY : rgen
Kochani bardzo proszę Was o kliki <3
Share: