Relacja z wakacyjnego spotkania blogerek w Grajewie

Jak obserwujecie mnie na Ig wiecie, że 8 lipca odbyło się wakacyjne spotkanie blogerek w Grajewie. Byłam zadowolona kiedy dowiedziałam się, że będę jego uczestniczką. Chcę nawiązywać kontakty z innymi dziewczynami - nie tylko wirtualne. A takie spotkania są do tego najlepsze.

Spotkanie odbyło się w Grajewie w restauracji Spółdzielcza, gdzie byłam po raz pierwszy, ale wystrój jej od razu mi się bardzo spodobał.









Znajdziemy tam obszerne menu, w którym są same pyszności, że aż ciężko zdecydować się na co ma się ochotę.
Jedzenie, które zamówiłyśmy zostało wykonane z wielką starannością dzięki temu nie tylko pysznie wyglądało, ale również smakowało. 







Z dziewczynami byłyśmy umówione na godzinę 12 i wtedy miało zacząć się nasze spotkanie.



Organizatorką spotkania była przeurocza Emilia.
http://kobiecosci.blogspot.com/
Włożyła w to całe serce i to dzięki niej miałyśmy możliwość się poznać.



Kolejna przesympatyczną osobą, którą poznałam to Patrycja.
http://gabrysiowamama.pl/



Kamila również skradła moje serducho, ponieważ jest mega pozytywną osobą.
http://mylovelyfuschia.blogspot.com/


I Kasia, która jest bardzo wesołą i towarzyską osobą.
http://double-identity.blogspot.com/

Z dziewczynami rozmawiało się świetnie. Tak jakbyśmy znały się kupę czasu.
Śmiałyśmy się i wymieniałyśmy swoimi spostrzeżeniami. Czas minął bardzo szybko. Nie dziwię się, bo w takim towarzystwie jak człowiek dobrze się bawi zawsze czas pędzi. 

Odwiedziła Nas również Pani Kasia z gazety Współczesnej. Przeprowadziła  z Nami wywiad na temat naszych początków blogowania oraz kwestii z tym związanych.
Artykuł o Nas już pojawił się w gazecie. Dziękuje Pani Kasi za miły wywiad oraz możliwość poznania tak cudownej osoby.


Nie możemy zapomnieć o najważniejszym. Spotkanie miało charakter wsparcia Towarzystwa opieki nad zwierzętami w Grajewie. Z dziewczynami w miarę naszych możliwości kupiłyśmy karmę oraz dodatkowo złożyłyśmy się finansowo, aby pomóc zwierzętom.



Najważniejsze, że zwierzęta nie będą chodziły z głodnymi brzuszkami.
Pomaganie jest fajne. Pomóż i Ty.

 

Wystarczy spojrzeć jak się cieszy !
Tak niewielka rzecz dla Nas, a tak wazna dla nich. 


















No i oczywiście nie mogło zabraknąć patronów naszego spotkania.



Share: