Liferia czerwiec 2017

Jak wiecie kochani jestem Ambasadorką firmy Liferia. Od jakiegoś czasu systematycznie dostaję od nich boxy. Nigdy wcześniej nie potrafiłam zaufać takim box'om, natomiast przy nich się to zmieniło.  Nawet pod tym kątem, że wysyłają naprawdę ciekawe kosmetyki.

Ostatnio dostałam kolejne pudełeczko i chciała bym pokazać Wam jego zawartość.

Idea Toscana - Prima Spremintura - Normalizing Szampoo


Innowacyjna mieszanka łagodnych składników aktywnych zawartych w naturalnym szamponie do włosów usuwa zanieczyszczenia nagromadzone na włosach nie uszkadzając ich delikatnej struktury. Szampon przeznaczony jest do codziennego używania. Odpowiedni nawet do włosów suchych, kruchych i łamliwych.

Cena: 13 zł / 50 ml.

Dermo Pharma - żelowe płatki 4 D pod oczy



Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, fitokolagenu oraz miłorząba japońskiego płatki zapewniają ekspresowe nawilżenie i odświeżenie, likwidując wszelkie oznaki zmęczenia i stresu. Idealne dla skóry która jest matowa, przesuszona i zmęczona.
Cena: 7 zł / op





Moja opinia : Widząc te płatki stwierdziłam, że od razu je wykorzystam, ponieważ ostatnio w okolicach oczu pojawiały się oznaki zmęczenia. Otwierając płatki zobaczyłam dwa oddzielne opakowania, w którym znajdował się jeden płatek. Zabezpieczenie bardzo dobre.
Po wyjęciu dotknęłam strony, którą miałam przykleić. Była bardzo lepka.
Od razu przykleiłam je pod oczy i tak siedziałam ponad pół godziny.
Muszę powiedzieć, że przyczepność ma bardzo dobrą, ponieważ możemy chyba robić z tymi płatkami wszystko, a one nie odpadną.
Niestety nie zauważyłam, żadnego efektu. Uważam, że zamiast nasączenia płatków substancjami, które miały by nam pomóc to bardziej firma skupiła się na tym, aby płatki nie spadały. Uważam, że jest tam więcej substancji klejących niż substancji odżywczych.
Niestety, ale nawet 7 zł to dużo jak na takie opakowanie, tym bardziej, że niestety nie ma żadnych efektów. 

Skin Drench - krem na noc





Ten regenerujący krem na noc koi, wzmacnia i zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia. Dzięki zawartości witaminy E oraz kiełkom pieprzycy siewnej stanowi doskonałą ochronę przed wolnymi rodnikami.
Cena: 120 zł / 50 ml.

Lab 5033 - peeling do ciała




Dzięki minerałom z morza martwego redukuje wszelkie podrażnienia i koi skórę, a zawarta w peelingu witamina C nadaje blasku i rozświetla. Wmasuj niewielką ilość okrężnymi ruchami w wilgotną skórę, a następnie zmyj ciepłą wodą.
Cena: 40 zł / 200 ml.

Nabla -Diva Crime - matowa szminka




Matowa szminka o długotrwałej, lecz lekkiej formule, dzięki której nawilża i regeneruje usta. Nie zawiera silikonów ani parabenów i jest odpowiednia dla wegan.
Cena: 55 zł /szt.


Tak oto prezentuje się ten box. Muszę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona mimo wpadki z płatkami pod oczy. Reszta zapowiada się bardzo obiecująco.

Jeśli chcecie kupić pudełeczko zapraszam na : klik

Jak podoba Wam się zawartość ?
Mieliście coś ? ;)
Share: