W nowej odsłonie ;)

Witajcie kochani !


Kto mnie zna lub poznał wie, że lubię łapać wiele srok za ogon. Ale nie skutkuje to nie dokończeniem tego co zaczęłam lub porzuceniem tematu.
Mimo, iż czasami mam wiele pomysłów, chcę robić kilka rzeczy na raz to na szczęście mi się to jakoś udaje. Potrafię to pogodzić, choć czasami jest ciężko, ale jakoś potrafię.
Lubię się rozwijać. Nienawidzę stać w miejscu.
Robię to co kocham i staram się w tym ciągle rozwijać i ciągle być lepsza. Raz  z lepszym raz z gorszym skutkiem, ale nie stoję w miejscu.
Uważam, że każdy powinien życie przeżyć tak, żeby być szczęśliwym oraz spełnionym. Realizując swoje pomysły wiem, że na stare lata powiem : Gośka odwaliłaś kawał dobrej roboty! Mimo, że ktoś gadał, że ludzie nie wierzyli w Ciebie, albo po prostu obgadywali szłaś dalej w zaparte dlatego jesteś w tym miejscu, a oni są daleko w tyle". I nie chodzi mi tu o spełnienie finansowe, ale o spełnienie życiowe. Wiem, że zrobiłam wszystko, by móc wspominać piękne chwile.

Kiedyś myślałam, że imprezowanie to jest to! Byłam młoda i głupia. Sobota picie, niedziela zdychanie. I co w tym przyjemnego.
Owszem uważam, że trzeba od czasu do czasu zaimprezować, bo jest to oderwanie się od rzeczywistości. Spotkać się ze znajomymi - jasne. Idealny
sposób na poprawę humoru. Ale chyba dorosłam i wiem, że najważniejsza jest rodzina, która nigdy Cię nie opuści - znajomi w każdej chwili mogą odejść oraz mężczyzna z którym chcę spędzić resztę życia.


Wracając do tematu moich zainteresowań, moich poczynań : zapytaj się czym się zajmuje, a będę opowiadała do końca wieczora ;)

Wiem, że przynajmniej w życiu się nie nudzę, ale czasami dziwię się sama sobie, że daje rady.

Kiedyś jak tylko założyłam bloga pokazywałam Wam zdjęcia z moich pierwszych sesji. W tamtym roku to  rzuciłam z wielu powodów, ale stwierdziłam, że pora do tego wrócić. Kocham to więc dlaczego tego nie robić.

Właśnie chcę Wam pokazać kila zdjęć z mojej ostatniej sesji.






























To część mojej wczorajszej sesji.

Sukienka jest z Guess <3  Uwielbiam tą firmę ;)


Jak Wam podobają się takie posty ?
Co myślicie o mojej sesji ?


Share: