Spóźniowe lutowe DENKO ;)

Witajcie robaczki !


Kochani , tak jak mówiłam ostatnio mnie tu troszkę miej, wpadam, aby napisać post i uciekam dalej.
Natomiast obiecuję jutro sumiennie siadam do komputera i ma czas tylko i wyłącznie dla Was ;) 

PO ZA TYM NAPRAWDĘ CHCIAŁAM WAM PODZIĘKOWAĆ, ZA TE WSZYSTKIE MIŁE SŁOWA Z WASZEJ STRONY ORAZ ŻE TRZYMACIE ZA MNIE KCIUKI, ABYM DOSTAŁA SIĘ NA KONFERENCJĘ MEET BEAUTY. TO NAPRAWDĘ WIELE DLA MNIE ZNACZY<3 
KOCHAM WAS <3

Dziś tak naprawdę przychodzę z Denkiem  i nie jest to denko Marcowe, a lutowe, nie miałam kiedy go wrzucić także teraz to robię. Lepiej późno niż wcale ;)

Kosmetyki do włosów:
1. Bania Agafii - szampon do włosów przetłuszczających się - JESTEM NA TAK
2. Herbal Care - odżywka do włosów bardzo zniszczonych - JESTEM NA TAK
3. Head&Shoulders - szampon do włosów z tendencją do łupieżu - ŚREDNIAK
4. Ziaja - skoncentrowana maska wzmacniająca - JESTEM NA TAK

Kosmetyki do ciała:
1. Avon - kremowy żel pod prysznic - OKROPNY 
2. BEBEAUTY - kremowy żel pod prysznic - JESTEM NA TAK

Peelingi do ciała:
 
1. Joanna - peeling do ciała gruboziarnisty - CUDOWNY I PIĘKNIE PACHNIE
2. Eveline - 2 w 1 balsam z peelingiem do ciała pod prysznic -ŚREDNIACZEK

Kosmetyki do twarzy:
1. Perfecta - Maseczka z ampułką hialuronową  - SUPER
2. Barwa Siarkowa - tonik siarkowy anty trądzikowy - ŚWIETNY
3. Barwa Siarkowa - krem siarkowy długotrwale nawilżający - ŚWIETNY
4. BingoSpa- kolagenowe serum do mycia twarzy - BEZNADZIEJNE 

Komsetyki do higieny intymnej:
2. Biały Jeleń - hipoalergiczny żel do higieny intymnej - JESTEM NA TAK

Kosmetyki kolorowe :
 
1. Bourjois - podkład - ŚREDNIACZEK
2. Rimmel - eyeliner - ŚWIETNY
3. Beauty Blender - ŚWIETNA

Kosmetyki do pielęgnacji dłoni:

1. Eveline- Krem - koncentrat do rąk i paznokci - 
ŚWIETNY


















I na dziś  było by to tyle ;)
Znacie coś z mojego Denka ?

Jeszcze raz przepraszam i obiecuję,  że jutrzejszy wieczór jest dla Was ;) Spędzam go czytając Wasze posty  ;) Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości ;)
Buziaki ;)
Share: