Only You - kolejna seria cudownego box'a

Witajcie kochani!

Kochani, kto mnie śledzi na Instagramie ten wie, że niedawno od Only You dostałam kolejne cudowne pudełeczko. 
Jest to już kolejna porcja cudownych kosmetyków, które dostałam od ich firmy. Są tam naprawdę przeróżne marki.  Ostatni box był odnośnie włosów, a ten moim zdaniem jest pielęgnacyjny i dba o każdy element ciała. 

Chcecie dowiedzieć się co tam jest ? 

Zapraszam dalej ...

Tak prezentuje się cały box:

1.BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami


2.L'biotica BIOVAX Opuntia oil  & Mango odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania
3. L'biotica BIOVAX Maska intensywnie regenerująca

4. LC+  Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek

 
5. Bioteq Maska regenerująca na tkaninie

 
6. Mollon Pro Regenerating Rose Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci

 
7. Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai Krem na twarz i szyję 

 
8. Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai ekspresowe serum do twarzy i szyi

 
9. Bell Secret Garden Nail Enamel lakier do paznokci 

 I powiedzcie mi jak się nie cieszyć z takiego pudełeczka ? 

Jedynie co miałam i mam to lakiery z Bel, które od razu mogę pochwalić;)
Natomiast innych kosmetyków nie miałam. Po za tym bardzo trafione w  moje gusta, ponieważ o Ziaji i serii Jagody Acai dawno myślałam i chciałam sobie kupić. Bardzo mnie interesowały tym bardziej cieszę się, że będę testowała coś co wcześniej mnie zainteresowało.

Dziękuje firmie za zaufanie



Jak podoba się Wam zawartość mojego boxa ?
Mieliście któreś kosmetyki ? 
Co o nich sądzicie ? 
Share: