Maski do twarzy od Loreal




Witajcie kochani w poniedziałek  !


Jak minął Wam dzisiejszy dzień? Święta coraz bliżej, czasu co raz miej i jak się ogarnąć ze wszystkim ?



Ostatnio wzięłam udział w kampanii Loreal  #instadetox?

Dostałam od ich firmy próbki dwóch rodzai masek. Jedna koloru zielonego jest  to maska oczyszczająco- matująca, a druga czarna to maska detoksykująco- rozświetlająca. 
 

Co to jest #instadetox?

To Twój czas na oczyszczanie i konkretną dawkę dobrej zabawy! By mieć oczyszczoną i promienną skórę potrzebujesz 10 minut z Maskami Czysta Glinka. Jednak #INSTADETOX to nie tylko pielęgnacja skóry. To styl życia, dzięki któremu zawsze jesteś gotowa na codzienne wyzwania. Sprawdź nasze porady i podaruj sobie #INSTADETOX. 


W czym tkwi moc masek czysta glinka?

W ciągu tygodnia brud, tłuszcz i resztki makijażu gromadzą się na skórze Twojej twarzy. Ponadto, zanieczyszczenia, dym, ogrzewanie, brak snu oraz niedokładne usuwanie makijażu przyczyniają się do pogorszenia stanu Twojej skóry. Po raz pierwszy laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 3 mineralne glinki, tworząc wyjątkową, kremową formułę produktu.
Kaolin
Glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
Montmorylonit
Glinka niezwykle bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości.
Ghassoul
Glinka o wysokiej zawartości oligoelementów rozjaśniających skórę. 

Maska Czysta Glinka Oczyszczająco-matująca

  
Od producenta :
Oczyszczająco-matująca maska Czysta Glinka to sposób na dokładne oczyszczenie twarzy, a także zniwelowanie powstawania sebum. Twoja skóra będzie odświeżona i pozbawiona zanieczyszczeń, a z dnia na dzień stanie się widocznie piękniejsza. 
 Maska zawiera unikalne połączenie 3 mineralnych glinek, które absorbują zanieczyszczenia, pomagają redukować niedoskonałości i zmniejszają ilość wydzielanego sebum.
Formuła wzbogacona jest także o składnik pochodzenia roślinnego - ekstrakt z eukaliptusa, znanego ze swoich właściwości oczyszczających i odświeżających.
Moja opinia :

Glinka jest koloru zielonego,nakładając ją na twarz nie czułam żadnego szczypania, pieczenia. 
Maseczka zaschła na mojej twarzy po upływie ok 10 minut.  Zmywałam ją swoją gąbeczką Konjac, którą uwielbiam. Bardzo dobrze i szybko udało mi się ją zmyć. 
Na pewno pierwszym efektem, który zauważyłam po maseczce było oczyszczenie twarzy. Czułam świeżość, a niektóre zaskórniki pożegnały się ze mną, nie wiem na jak długo, ale jednak.
Moja skóra ma skłonności do nadmiernego wydzielania sebum , natomiast po tej maseczce zauważyłam znaczną poprawę i to nie tylko jednorazowo.
Ogólnie jestem na nią pozytywnie nastawiona ;)


Maska Detoksykująco
- rozświetlająca
 

 

Od producenta :

Detoksykująco-rozświetlająca maska Czysta Glinka to produkt, który sprawi, że Twoja cera znów odzyska blask! Dzięki jej natychmiastowemu działaniu, skóra jest oczyszczona z toksyn, staje się zdrowsza i rozświetlona. 
 
 Maska zawiera unikalne połączenie 3 mineralnych glinek, które absorbują zanieczyszczenia, pomagają redukować niedoskonałości i zmniejszają ilość wydzielanego sebum.
Formuła wzbogacona jest także o składnik pochodzenia roślinnego - węgiel, znany ze swoich właściwości oczyszczających i absorbujących

Moja opinia : 

Maseczka ma świetną konsystencję, która nie spływa i idealnie utrzymuje się na twarzy.Tak jak widzimy na opakowaniu jej kolor to czerń.  Tak jak poprzednia, maseczka zasycha przez ok 10 minut, później zmywamy ją bez żadnych komplikacji. 

Jest to moja ulubiona maseczka i już mówię Wam dlaczego. Po niej zauważyłam największe efekty. Skóra zostaje oczyszczona, poradziła sobie nawet z większymi zaskórnikami. Skóra jest matowa, nie błyszczy się. Dzięki niej podkład utrzymuje się znacznie dłużej.
Po za tym maseczka wygładza. Dotykając czuć, jak by cera była idealnie gładka.
Stosując ją regularnie możemy naprawdę doprowadzić cerę do wyglądu " gwiazd " .

A wy co myślicie o tych maseczkach ?
Miałyście je ? Którą lubicie najbardziej ? ;))

Share: