Make Me Bio - delikatny puder myjący od Stragan zdrowia

Witajcie !

Kochani czas przed świętami leci nie ubłagalnie szybko. Tyle jest spraw na głowie, tyle rzeczy do zrobienia. Czasu coraz mniej i tak naprawdę zaczyna mi go brakować.
W moich marzeniach ludzie nigdy nie są zmęczeni i mogą 24 h funkcjonować bez snu. Ale to było by cudowne. Zero zmęczenia, większa możliwość zrealizowania swoich postanowień czy celi. Było by idealnie. A chyba każdemu z Nas czasami brakuje na coś czasu.
Ciężko czasami pogodzić tyle obowiązków i znaleźć czas dla siebie i tylko i wyłącznie na relaks i odpoczynek. Dlatego to było by cudowne, brak snu, brak zmęczenia = więcej wolnego czasu.
Poniosło mnie ;)

Dziś przychodzę z kolejną recenzją, kto mnie zna to wie, że uwielbiam recenzować kosmetyki. To sprawia mi wielką przyjemność.

Dlatego dziś przychodzę do Was z ... 
No właśnie .. z czym ? 


Make Me Bio - firma, która produkuje naturalne kosmetyki.
A piszą o sobie tak :

W 100 % NATURALNE

Nasze kosmetyki są w pełni naturalne, stworzone na bazie ekstraktów i wyciągów roślinnych, pochodzących z przebadanych i ekologicznych upraw, tłoczonych na zimno i nierafinowanych olejów oraz witamin w czystej postaci. Produkty z etykietą Make Me Bio swoją wysoką jakość zawdzięczają odpowiedniej selekcji i harmonijnym połączeniom naturalnych składników.

W 100 % BEZPIECZNE

Wybierając wyroby spod znaku Make Me Bio zyskuje się pewność, że są to produkty w pełni bezpieczne dla skóry i kondycji organizmu. Właściwości zawartych w nich składników sprawiają, że produkty są hipoalergiczne, nie powodują podrażnień skóry czy wysypek. Przez co są idealne dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Nasze kosmetyki nie powodują także efektów ubocznych - nie blokują porów skóry ani też nie doprowadzają do jej nadmiernego wysuszenia.

W 100 % SKUTECZNE

O skuteczność receptur naszych kosmetyków dbają wysokiej klasy specjaliści – doświadczeni technologowie i dermatolodzy. Testy wykonywane w laboratoriach z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi i metod badawczych sprawiają, że kosmetyki spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Metody te dają nie tylko gwarancję wysokiej jakości, ale także sprawiają, że nasze kosmetyki nie muszą i nie są testowane na zwierzętach.

W 100 % DOPASOWANE

Połączenie wiedzy ekspertów i siły drzemiącej w naturze sprawia, że oddajemy w ręce klientów dopasowane do ich indywidualnych potrzeb produkty. Nasze kosmetyki są idealne dla każdego - niezależnie od wieku, rodzaju skóry czy potrzeb. W ofercie znajdują się produkty dla wszystkich rodzajów cery, włosów, a nawet idealne dla wrażliwej i delikatnej skóry dzieci i niemowląt.

Miałam możliwość przetestować : Clean Powder Delikatny puder myjący 60ml

 
Na początku nie wgłębiając się w to co to jest , a czytając tylko i wyłącznie etykietę myślałam, że jest to po prostu puder. Ale doczytując zobaczyłam, że jest "myjący". Zastanowiło mnie co to może być, ponieważ nigdy nie spotkałam się z taką nazwą. Tym chętniej chciałam go przetestować. 



Od producenta :

Nieskazitelna, niemal porcelanowa cera w zasięgu ręki, dzięki w 100 % naturalnemu pudrowi do oczyszczania twarzy.

 
Składniki aktywne:

- Biała glinka - działa ściągająco i odżywiająco. To delikatny i skuteczny sposób na oczyszczenie porów skóry. Skóra jest odświeżona, wygładzona, a jej koloryt wyrównany.
- Owies - działa przeciwzapalnie i oczyszczająco. Wspomaga walkę z trądzikiem, regeneruje i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo zmiękcza i nawilża skórę, pozostawiając ją miękką w dotyku.
- Olejek z lawendy - działa oczyszczająco i antyseptycznie. Dogłębnie oczyszcza skórę, niwelując trądzik i wypryski. Dodatkowo wygładza, reguluje pracę gruczołów łojowych i regeneruje naskórek.
- Ekstrakt z róży - działa tonizująco i wygładzająco. Zmniejsza zmiany trądzikowe i odżywia skórę, wyrównując jej koloryt. Zawarte w ekstrakcie witaminy i kwasy organiczne sprawiają, że skóra jest bardziej elastyczna, wygładzona i nawilżona.


Składniki/Ingredients (INCI):

Kaolin (Biała Glinka), Avena Sativa (Owies) Flour*, Lavandula Angustifolia (Lawenda) Flower Oil*, Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Flower Extract* *z upraw organicznych

Sposób użycia:

Niewielką ilość proszku wymieszać z wodą w dłoni lub w oddzielnym pojemniku. Delikatnie wmasować oczyszczając twarz. Spłukać zimną wodą. Można używać również jako maseczkę: Puder wymieszać z wodą, dodać kilka kropel ulubionego olejku (oliwki z oliwek, olejku jojoba czy olejku migdałowego). Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawić na 10 min. Spłukać letnią wodą.

 

Cera: Każdy rodzaj skóry, szczególnie polecany do skóry delikatnej, suchej i naczynkowej.
Efekt: Skóra oczyszczona, odżywiona i pełna blasku.


 
Moja opinia :

Zacznę może od opakowania. Od razu mi się spodobało, ponieważ słoiczek jest bardzo elegancki. Z ciemnego szkła , które delikatnie prześwituje. Na nim naklejona jest etykietka koloru pudrowego różu z czarnymi literami. Wszystko fajnie zgrywa się kolorystycznie , nadając mu szyku i elegancji. Niby proste, a jednak ma coś w sobie.
Na etykietce znajdziemy co to jest, jak go stosować oraz składniki, które są w nim zawarte.  Krótko , zwięźle i na temat. Bez niepotrzebnych informacji.
Słoiczek ma czarną, porządną i plastikową nakrętkę, która idealnie zabezpiecza przed ewentualnością wysypania się produktu.

 

W środku pudełeczka znajduje się biały puder. Plusem jest to, że słoiczek jest pełny. Co niestety, ale u mnie rzadko się zdarza. Często mam kosmetyki, w których jest tylko 1/3 produktu.

Zapach tu niestety ma u mnie minusa, ponieważ nie pachnie cudownie, trochę przypomina mi intensywniejszy zapach mąki oraz ziaren zbóż.

No ale przejdźmy do najważniejszego do działania.

Stosowałam go jako produkt myjący oraz jako maseczka . Rozrabiałam go z wodą , mieszałam go do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Musimy pamiętać, aby nie była zbyt gęsta ani zbyt wodnista.

Przy myciu jak i przy robieniu z niego maski zauważyłam takie same efekty.
  • świetne oczyszczanie skóry twarzy - nie dość, że zmywał resztki makijażu , który zmywałam wcześniej płynem miceralnym to na dodatek świetnie oczyszczał skórę ze wszelkich zanieczyszczeń. Moje zaskórniki troszkę się zmniejszyły. Zahamował powiększanie się oraz wyskakiwanie nowych zaskórników. 
  • łagodzi podrażnienia skóry oraz ją uspokaja i wycisza
  • przy tym nie zmienia pH skóry, nie wysusza jej ani nie wywołuje podrażnień czy uczuleń.
Idealnie nadaje się do cery wrażliwej oraz alergicznej. Po za tym mogą go stosować osoby mające inne typy skóry jak tłusta czy mieszana.


Ma jeden mały minus- wydajność. Bardzo szybko się kończy.

Kochani ja otrzymałam go w ramach współpracy z : 
Stragan zdrowia




Stragan zdrowia jest to sklep, gdzie znajdziemy wszystko co zdrowe, naturalne i ekologiczne.
Ich oferta jest bardzo szeroka , tak w skrócie znajdziecie tam: Książki, Zdrowa żywność,Bakterie jogurtowe, probiotyki,Olej konopny CBD, Produkty dla dzieci, Produkty bezglutenowe,Produkty niskobiałkowe PKU,Produkty dla diabetyków,Suplementy diety,Produkty św. Hildegardy, Produkty Stefanii Korżawskiej, Produkty Akuna, Ostropest,Miody Manuka,Wody i nie tylko,Napoje, soki, syropy,Herbaty i kawy,Kosmetyki naturalne

Tak jak widzimy zakres jest naprawdę szeroki. Osoby, które uważają na to co jedzą, dla których ważna jest zdrowa i ekologiczna żywność na pewno znajdą to czego szukają.
Po za tym mają 100 % pewność, że wszystkie produkty, które sprzedają są naturalne. A często bywa tak, że producenci obiecują nam ekologiczną żywnośc, a okazuje się co innego.
Tej firmie możecie zaufać.



Dziękuje firmie za zaufanie i możliwość przetestowania kosmetyku.
Share: