Kosmetyka Naturalna - ELD Kolagenowa Maseczka z ekstraktem z kawioru od Yasmeen

Cześć i czołem robaczki !

Mamy wiosnę, a o tej pięknej porze roku trzeba dbać o swoją cerę.
Odpowiednia pielęgnacja jest krokiem do idealnego wyglądu, świeżego oraz promiennego.
Musimy pamiętać,że odpowiednia pielęgnacja to nie tylko kremy czy serum, ale również maski.
Jest bardzo dużo róznych masek, a bardzo sławne stały się ostatnio maski w płachcie.
Są odbierane pozytywnie, ponieważ wtedy mamy tak naprawdę czas dla siebie. To jest tak jakby nasze małe SPA. Kładziemy taką maskę na twarz i czekamy, aż nam się wsiąknie.
Dobrze postrzegane jest to, że nie trzeba nic zmywać, a wystarczy wklepać pozostałości w twarz , szyję i dekolt. 

Dziś właśnie chcę przedstawić Wam pewną maseczkę. 

Kosmetyka Naturalna - ELD Kolagenowa Maseczka z ekstraktem z kawioru


Od producenta :

Od wieków największym marzeniem ludzi było zachować młodość. Bajki o cudownych eliksirach młodości i czarach, można powiedzieć, ujrzały światło dzienne.

Czym jest upragniony eliksir pozwalający nam zostawić nasz piękny wygląd i zdrowie przez długie lata???

Odpowiedź jest prosta. Bajkowe czary i eliksiry to nic innego jak współczesne odkrycia nauk. Tyle czasu człowiek potrzebował, aby dojść do takiego prostego, ale jak istotnego odkrycia – kolagen. 

Aż 30% masy naszego ciała zajmuje właśnie to białko. Jako główne białko tkanki łącznej i główny składnik ścięgien jest odpowiedzialny za elastyczność skóry. W samej skórze i oczach znajduje się 70% kolagenu, dlatego tak ważne jest, aby regularnie uzupełniać nasz organizm w najważniejsze białko.
Z wiekiem organizm ludzki nie jest w stanie produkować odpowiedniej ilości kolagenu, co jest powodem nieuchronnego procesu starzenia się. Pojawiają się zmarszczki, cellulit, a nasza skóra jest coraz bardziej sucha.

Aby zachować swój młody wygląd jak najdłużej należy dbać o odbudowę własnego kolagenu.

Kolagen silnie nawilża skórę dzięki swojej zdolności do wiązania wody. Wchłania i utrzymuje wodę, dzięki czemu skóra jest chroniona przed wysuszeniem.

Skóra nabiera jędrności, elastyczności oraz odzyskuje naturalny blask. Nawilżenie skóry pomaga w walce ze zmarszczkami i trądzikiem. Kolagen ma również działanie bakteriobójcze.
Nie wszystkich stać na luksusowe zabiegi w salonach kosmetycznych z użyciem tego białka.

Oferujemy Państwu domową kurację kolagenową w formie maseczek.

W opakowaniu znajduje się gotowa nasączona kolagenem maseczka, którą wystarczy położyć na twarz. Jest w postaci żelu, przez co idealnie przylega do skóry i szybko się wchłania. Przeznaczona jest dla wszystkich rodzajów cery, zwłaszcza suchej. Przed nałożeniem maseczki należy sprawdzić, czy skóra nie jest uczulona na żaden składnik preparatu, smarując żelem małą powierzchnię twarzy lub dekoltu.

Skóra po kuracji kolagenowej staje się bardziej napięta, wygładzona i nawodniona. Najlepszy efekt kolagenu uzyskamy stosując go codziennie.

 

 Moja opinia :

Maseczkę dostajemy w niebieskim opakowaniu z białymi literami.
Na jednej stronie napisana jest firma maseczki plus obietnice producenta. 

 

Jest to maseczka w płachcie, która jest białego koloru.

Idealnie dopasowała się do mojej twarzy. Jak by zrobiona pod wymiar.



Napisane jest, iż maseczkę powinniśmy mieć na sobie ok 20- 30 minut. Tak więc ją przetrzymałam.
Muszę przyznać, że jest to moje pierwsze spotkanie maseczki w płachcie.
Była idealnie nawilżona. Skóra twarzy idealnie wchłonęła zawartość, natomiast resztę, która została po zdjęciu maseczki delikatnie wklepałam.
Nie czułam żadnego ściągnięcia skóry, co jest dużym plusem.
Maseczka świetnie nawilżyła mi twarz i to nie tylko na noc, ale czułam poprawę kondycji skóry dwa dni. Zużyłam dwie takie maseczki i uważam, że stosowanie jej bynajmniej raz w tygodniu da świetne rezultaty dla osób, które mają zmarszczki. Dlaczego ? Osobiście dużych nie mam , ale już pewne pojawiły się w okolichach kurzych łapek i tam zauważyłam delikatne ich spłaszczenie. Niestety nie był to długi efekt, ale jednak był. Natomiast i tak super, że coś zadziałała, ponieważ jest to trudne zadanie dla maseczek. 

Jedyne czego nie zauważyłam to usunięcie przebarwień. Tu niestety nie zauważyłam poprawy, a szkoda. 

Producent jeszcze mówi o usunięciu zmęczeniu. Myślę, że chodzi tu bardziej o zniwelowanie szarości skóry. Tu efekt był jak najbardziej widoczny. 

Nie mam porównania do innych masek w płachcie natomiast bez porównania można określić czy kosmetyk się nadaje czy nie. Tu mogę śmiało powiedzieć, że na pewno ją kupię.
Fajne efekty za nie dużą cenę.


Kochani jeśli jesteście zainteresowani tą maseczką czy innymi naturalnymi kosmetykami zajrzyjcie na  : sklep.yasmeen.pl

Sklep ma wiele wartościowych kosmetyków tych znanych i mniej znanych, wartych przetestowania. 

 

Dziękuje firmie za zaufanie i możliwośc przetestowania kosmetyku : 

 

 

Jaka jest Wasza opinia na temat maseczek w płachcie ?

Znacie tą firmę ?
Mieliście z nią do czynienia ? 

Share: