Hypoalergiczny sypki puder utrwalający od Bell Hypoallergenic

Witajcie perełki


Makijaż wykonujemy bardzo często. Jedne kobiety co dziennie jadąc do pracy czy do szkoły inne tylko sporadycznie przy różnych okolicznościach.
Natomiast każdej z Nas zależy na długotrwałym utrwaleniu makijażu. Puder powinien Nam to załatwić. Oczywiście są też inne rodzaje np matujący.
Jeśli chodzi o mnie to stosuje go przy każdym makijażu. Po nałożeniu podkładu nakładam pędzlem Hakuro . Ostatnio zaczęłam stosować pudry transparentne czyli takie , które dostosowują się do koloru skóry oraz podkładu. 



HYPOAllergenic Fixing Mat Loose Powder - Hypoalergiczny sypki puder utrwalający 
 

Od producenta:
Puder utrwalający, idealny dla każdego rodzaju i koloru skóry. Przedłuża trwałość makijażu oraz pozostawia matowy efekt wygładzenia. Tworzy lekką, niewidoczną powłokę, która nie zmienia kolorystyki innych nałożonych produktów, dlatego doskonale sprawdzi się przy każdym makijażu.

 

INGREDIENTS: Talc, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Nylon-12, Sodium Potassium Aluminium Silicate, Silica, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Titanium Dioxide

 

Moja opinia :
Puder otrzymujemy w plastikowym pudełeczku.  Jest ono koloru białego z czarnymi napisami. Możemy go otworzyć na dwa różne sposoby. Pierwsza częśc unosi się do góry i tu mamy dziurki przez które wydobywa się kosmetyk. Natomiast można odkręcić pojemniczek i dostać się do wnętrza całego pudru. 

 

Puder nie ma żadnego zapachu, więc podpasuje osobom, które nie lubią zapachowych kosmetyków. 
Jeśli nałożymy puder na twarz wygląda jak byśmy posypali się mąką na twarzy. Natomiast to jest jego zaleta czyli transparentność. Mogą kupić go osoby o jasnej cerze lub o bardzo ciemnej, dostosuje się do odcienia skóry twarzy. Nie trzeba wtedy sprawdzać czy będzie za ciemny, a może zbyt jasny. Jak dla mnie jest to wielka wygoda. 
 Puder matuje nam skórę także sprawdzi się u osób, które mają problem z nadmiernym wydzielaniem sebum. Skóra na długi czas zostaje zmatowiona, ale nie zapchana. 
Dzięki temu nasza twarz się nie błyszczy, a więc jest fajny efekt matu na skórze. Przez co wyglądamy cały czas świeżo. 





Producent skupił się  na utrwaleniu makijażu przez naszego gościa. Co mu się udało. Spokojnie makijaż utrzymuje mi się przez 8 godzin w pracy, co jest dla mnie wystarczalne.
Mojej tłustej skórze ciężko było w ten sposób dogodzić. Praktycznie każdy puder utrwalał na 3 góra 5 godzin, a tu spokojnie nie muszę się obawiać o makijaż przez 8 godzin. Oczywiście jakieś drobne poprawki by się przydały typu bronzer czy rozświetlacz. 


Kolejny plus to cena, ponieważ jest naprawdę przystępna, a powiedziała bym, że tania. Fajnie, bo w tych czasach liczy się cena i jakość. Czasami jest tak, że niska cena oznacza bubla,a tu tak nie jest. Tym bardziej przypadł mi do gustu. 

  Szczerze ? Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ;)

Dziękuje firmie za zaufanie i możliwość przetestowania tego cuda <3 


 

A Wy kochani mieliście możliwość go przetestować ?
Co o nim sądzicie ? 


Buziaki  przesyłam ;*  
Share: