Danio na Wynos - Mały Głód pokonany - #daniopozytywnie i #głódwymięka!

Witajcie kochani !

Dziś przychodzę do Was z ... 

Metodą na Głoda ! 

 

Każdy ma taką chwilę w życiu, że jest głodny, nie ma czasu, a musi jednak ten głód zaspokoić, aby skupić się na tym co w danej chwili robi. Ja mam tak nawet bardzo często ;)

Mi wydarzyło to się ostatnio w pociągu jadąc na uczelnię. Na szczęście wzięłam ze sobą Danio na Wynos czyli - Małego Głoda.

Siedząc i przypominając sobie ostatnie zagadnienia do kolokwium, mój brzuch zaczął przypominać o sobie. Nie mogłam się skupić na nauce dlatego wyciągnęłam Danio.

Jest bardzo praktyczny ponieważ, nie musimy martwić się braniem łyżeczek, aby zjeść serek wystarczy odkręcić nakrętkę i go wycisnąć. Dzięki temu zjesz tyle ile chcesz i możesz z powrotem zakręcić, aby dokończyć później.


 

Zalety Danio na wynos :
  • można go przechowywać po za lodówką do 6 h
  • nie potrzebujemy łyżeczki do spożycia serka
  • poręczne opakowanie, wszędzie się zmieści czy to torba czy plecak a nawet kieszeń
  • posiada zakrętkę dzięki , której jemy ile chcemy, w zależności od wielkości Głoda
  • kremowa konsystencja, która zapewni ucztę dla naszego podniebienia
  • przepyszne warianty smakowe-  truskawkowy i waniliowy








 Ty też obawiasz się, że zaskoczy Cię Mały Głód ?
Nie daj się ! Zawsze mniej przy sobie Danio na wynos - uratuje Cię w każdej możliwej sytuacji.
Dzięki niemu skupisz się na pracy i nie będziesz myśleć o pustym brzuszku ;)

  

#daniopozytywnie  #głódwymięka!
Share: