Zsokowani Amely Greeven , Eric Helmes od Wydawnictwa Illuminatio

Witajcie robaczki!

Dziś przychodzę do Was z nietypowym postem.
Po raz pierwszy piszę dla Was recenzję książki.


Na początku chciałabym Wam powiedzieć kilka słów o wydawnictwie od którego otrzymałam książkę.
Jest to wydawnictwo Illuminatio. Są młodą oficyną, która powstała w 2008 r.

Tematyka książek :
  • ezoterykę: magia, rozwój duchowy, anioły i medycyna naturalna,
  • literatura dla młodzieży,
  • poradniki dotyczące zdrowego odżywiania i odchudzania
  • poradniki motywacyjne o nauce osiągania sukcesu,
  • Wydawnictwo jest też wyłącznym polskim wydawcą bestsellerowej serii książek Cesara Millana, znanego jako Zaklinacz Psów.

Książkę, którą od nich otrzymałam to Zsokowani, której autorem jest Amely Greeven, Eric Helms.


Jest to książka ukazująca 3-fazowy program wprowadzający soki do Naszego życia.
Na początku jest wprowadzenie, które opisuje co daje regularne picie soków. 
 Wypowiada się kilka osób  jak zmieniło się ich życie po tym jak zaczęły stosować soki.
Książka ukazuje jak soki potrafią wpłynąć na Nasz organizm, jak dodają nam energii oraz oczyszczają organizm. Pokazuje, że warto je pić. Książka jest tak napisana, że po przeczytaniu kilku stron miałam ochotę biec i zrobić sok.

Znajdziemy w niej słownik, który bardzo dobrze rozjaśni Nam wiele terminów.
Będą to np : enzymy, witaminy, minerały oraz inne. Dowiedziałam się wiele informacji o których tak naprawdę nie miałam pojęcia.

Książką daje wiele rad, cennych informacji, które przydadzą się w codziennym życiu. Mówią o cukrze, który szkodzi. Dlaczego tak jest i jak go najlepiej zastąpić.
Fajnie, że jest podana informacja o "pseudosokach". Napisane jest tu jak je rozróżniać, ostrzega nas, że wiele firm, będzie pisało, iż jest to zdrowy, świeży sok, gdzie rzeczywiście jest zupełnie inaczej. 

Wyjaśnia nam jak ważne jest stosowanie zieleniny. Opisuje jak powinniśmy przygotować się do jego spożywania, ponieważ wiadomo, że zbyt smaczne to na pewno nie jest.

Fajne jest to, że książka nie skupia się tylko na radach odnośnie soków, ale przekazuje nam ważne informacje odnośnie urządzeń do soków. Sugeruje jaki lepiej wybrać. Na prawdę bardzo pomocna.

Tak jak wcześniej napisałam, książka składa się z 3 faz, które przygotowują Nas do częstszego picia soków oraz picia soków z coraz większą ilością zieleniny.
Na pewno każdy wie, że ciężko zacząć pić zieleninę, ponieważ w smaku nie jest przepyszna. Dlatego ta książka nas do tego przygotuje.
W pierwszej części przygotowanie soków nie wymaga dużej ilości składników oraz długiego przygotowania. W pierwszej fazie opisane są podstawowe składniki smoothies oraz zostają szczegółowo opisane. Napoje są dość słodkie, żeby nas nie odstraszyć. Soki będą zawierały 30% zieleniny. 

W tej części mamy bardzo wiele przepisów na pyszne i zdrowe soki.
Wiele z nich zrobiłam sama i powiem, że jak na początek to mi smakowały. 


Tu podaje Wam dwa przykładowe przepisy na soki z 1-ej fazy.
Książa podzieli się z Nami wiedzą na temat  każdego owocu bądź warzywa. Co daje nam ich stosowanie , jakie mają właściwości.
Przepisy są świetne, połączenie warzyw wraz z owocami, aby smak był znośny.
Dodatkowo znajdzie się temat odnośnie picia wody z dodatkiem owoców lub ziół.



W drugiej fazie poznamy więcej wartościowych warzyw zielonych. Zaczniemy przyzwyczajać podniebienie do nowych smaków. W tej części nauczymy się przygotowywać bardziej wartościowe smoothies. Mamy okazję wyeliminować ze swojego żywienia  diety paczkowane, słodzone, słone przekąski. Znajdziemy tu 50 % zieleniny.
Zaczniemy po woli poznawać nowe owoce oraz warzywa - w sumie to już je znamy aczkolwiek poznamy je od strony ich wartości. Dowiemy się co daje nam dodanie np oleju kokosowego czy konopi, a nawet kokosa.

 

Faza trzecia oraz ostatnia. Tu mamy 90 % zieleniny, ale nie będzie nam to przeszkadzało, bo pokochamy te smaki.

 
I kolejne smaczne soki, a co najważniejsze WARTOŚCIOWE !


I tak oto dobrnęłam do końca.

Ominęłam wiele waznych informacji, ale inaczej nie mogłam, ponieważ pojawiła by się druga książka. Mogę Wam powiedzieć, że jeśli chodzi o zawartość książki jest idealna!
Tak jak wcześniej wspomniałam, wiele ciekawych , ważnych oraz przydatnych informacji.
Stosując się do ich zasad, pijąc soki zauważymy poprawę swojego ciała. Swojej kondycji. Będziemy lżejszy, zauważymy , że mamy więcej siły , jesteśmy mniej zmęczeni.
Zmęczenie niestety bardzo często mnie dopadało. Bardzo to przeszkadzało, ponieważ nie potrafiłam się w 100 % realizować. Przyjeżdzając z pracy myślałam o tym kiedy położę się spać. Zaczęłam ćwiczyć i pić soki moje zmęczenie zniknęło, owszem czasami się pojawia , ale nie co dziennie. Czuje się lepiej na duchu oraz na ciele.
Tą książkę chcę polecić wszystkim osobom, dla których zdrowie jest bardzo ważne. Dla osób, które mają problemy żywnościowe, dla osób które chcą się zdrowo odżywiać bądź stracić kilka kg.

Nie dość, że wszystko jest napisane bardzo przejrzyście to na dodatek oprawa graficzna jest cudowna. Wiele świetnych zdjęć tylko i wyłącznie zachęcających do działania.


W pierwszej kolejności chciałam podziękować
www.vivante.pl
 za możliwość współpracy.
A was kochani zachęcam do zajrzenia na ich stronę. Znajdziecie tam wiele książek, które Was zainteresują. Po za tym książki te są w bardzo przyzwoitych cenach. Organizowanych jest wiele obniżek, przecen, które tym bardziej zachęcają do kupna.

Muszę jeszcze powiedzieć, że zostałam obsłużona na najwyższym poziomie i wiem, że podchodzą tak do każdego. To czysta przyjemność móc nawiązac współpracę z Wydawnictwem, które potrafii tak podejść do klienta. 

Ps. jeśli chcecie jakieś przepisy na soczki - piszcie , służę pomocą ; )
Share: