Oczyszczająca maseczka od Bania Agafii

Witajcie kochani !

Obiecałam systematyczność na blogu i tak też się dzieje. Ciesze się, że na to chwilę spełniam swój jeden z wielu Noworocznych postanowień.
Tak naprawdę  nawet nie jeden i z tego się cieszę, że nie zostało tylko na planowaniu i obiecaniu, ale jest również realizacja. To popycha mnie do dalszych sukcesów. 

Jak mnie znacie i zauważyliście na blogu, pojawia się najwięcej recenzji kosmetyków. Uwielbiam je pisać, ponieważ to moja pasja. Dlatego ciągle próbuje czegoś nowego i eksperymentuje. 



Dzisiaj chciała bym napisać o maseczce oczyszczającej od Babcii Agafii, a może Banii Agafii.
Widzę, że blogerki stosują dwie nazwy. Zastanawiałam się, która jest poprawna. Aczkolwiek ja na ich firmę mówię : Babcia Agafii.

Czy dobrze ? Jeśli wiecie podpowiedzcie, bo nie chcę robić błędu ;)

Od producenta : 
Aktywna maska na bazie błękitnej glinki efektywnie oczyszcza skórę 
 twarzy, ściąga pory, matuje i przywraca naturalny wygląd skóry. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie. Nadaje się idealnie do skóry tłustej i mieszanej.

Błękitna glinka - zawiera sole mineralne i mikroelementy, wykazuje działanie przeciwzapalne, skutecznie oczyszcza.
Organiczny ekstrakt malwy - bogaty w witaminy grupy A, B, C, tonizuje i podnosi ochronne właściwości skóry.
Otręby owsiane - zawierają witaminy grupy B, PP, E, odżywiają i przywracają skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Woda bławatkowa - tonizuje i nawilża skórę.



Skład INCI:  Aqua, Kaolin (glinka błękitna), Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water (woda bławatkowa), Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Bentonite (and) Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (organiczny ekstrakt malwy), Avena Sativa (Oat) Kernel Powder (otręby owsiane), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum.


Maseczkę otrzymujemy w 100 ml tubce.  Zamknięcie jest odkręcane poprzez białą nakrętke. Jeśli odkręcimy zakrętkę to ukaże Nam się plastikowa "szyjka" przez , którą wydostajemy maseczkę.
Kolorystyka maseczki to błękit z dodatkami złota. Ten kolor mnie uspokaja, jest bardzo łagodny  dzięki czemu przyjemnie się na nią patrzy. Oczywiście na samej górze jest logo firmy. 


Tak oto prezentuje się na twarzy ;)

Maseczkę nanosimy na oczyszczoną skórę twarzy. Trzymamy ją na twarzy ok 10 minut, aczkolwiek ja trzymam zawsze dłużej - ok 15 minut. 
Następnie zmywamy ją ciepło wodą.
Jeśli chodzi o stosowanie najlepiej jest stosować ja 1 - 2 razy na tydzień. 

Pierwszym plusem tego kosmetyku jest opakowanie. W końcu możemy nabrać odpowiednią ilość nie obawiając się , że jest jej za dużo bądź nie starczy nam na całą twarz. Tu możemy sobie to regulować. Wygodne zamknięcie nie dopuści bakterii do naszej maseczki oraz możemy jej spokojnie używać kiedy chcemy, ponieważ nie zaschnie. 

Drugim plusem maseczki jest zapach, który jest tak neutralny, że nie czuć, że ma się coś na sobie. Nie przeszkadza nam w noszeniu . 




Trzecim i najważniejszym plusem jest jej działanie.
Maseczka pozbywa się z naszej twarzy wielu zaskórników. Oczyszcza ją z kryjących się podskórnych potworów.

Po zmyciu maseczki czujemy , że skóra jest gładka.
Nawilżenie jako tako jest widoczne, aczkolwiek widać, że maseczka najbardziej skupia się na usuwaniu naszych wrogów. Z czym świetnie sobie radzi.

Oglądając swoją twarz przed oraz po mogę stwierdzić , że więcej niż połowa zaskórników zniknęła.
Ciężej było jej poradzić sobie z większymi zaskórnikami. Ale tu akurat ma problem wiele kosmetyków. 

Maseczka nie wywołała żadnej alergii, nie było żadnego zapchania oraz podrażnień skóry i zaczerwień.

Mogę polecić ją do skóry mieszanej oraz tłustej , ponieważ taką mam, aczkolwiek uważam, że nada się również przy skórze wrażliwej. 


Dodatkowym atutem, na który każdy zwraca uwagę jest cena - kupiłam ją za ok 6 zł. Gdzie starczyła mi już na 10 użyć i jeszcze dwa razy na pewno będę mogła spokojnie położyć ją na całą twarz.

Czy kupię ją ponownie ?

Zdecydowanie tak ! Jedna z najlepszych maseczek, które do tej pory miałam ;)

Czy znacie firmę ? Mieliście tą maseczkę ? Jak się sprawdziła ?
A może polecicie jakąś inną z tej firmy ?

Buziaki ;**
Share: