Skin Therapy Oil - PALMER'S

Witajcie kochani ! ;*
W 2017 r obiecałam  sobie, że moje posty będą pojawiały się znacznie częściej niż poprzednio.
Uważam , że 8 postów na miesiąc to znacznie za mało, po za tym, pisząc tak mało jak w ubiegłym roku nie mogłam zrecenzować wszystkiego co chciałam.
Także, obiecałam sobie poprawę.
W kalendarzu rozpisałam sobie, jaki post kiedy ma się pojawić i będę się starała być systematyczna.


Dla każdej, każdego z Nas cera jest na pewno bardzo ważna. Dbamy o nią wszelako. Maski, peelingi, czy kremy. Ważne jest to,aby  kupować kosmetyki odpowiednie do naszej cery.  Dlatego przed zakupem kosmetyków warto zweryfikować jaki rodzaj cery mamy oraz jaki efekt chcemy uzyskać.  Dobierając pod kontem swojej cery kosmetyki mamy większą szansę , że przyniosą oczekiwany efekt.


Ostatnio miałam możliwość przetestowania jednego z produktów firmy Palmers.
Jest to firma, która działa ponad 175 lat. Rozwinęła się na tyle , że działa na terenie 80 krajów.
Są numerem pierwszym na całym świecie w produkcji kosmetyków na bazie masła kakaowego. W swojej ofercie posiadają produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów. W trosce o bezpieczeństwo kobiet w ciąży wprowadzili na rynek specjalne kosmetyki dla kobiet w ciąży oraz dzieci.


Dzięki firmie miałam przyjemność testować :

Specjalistyczne serum do twarzy

Skin Therapy Oil

 Opis producenta : 

To wielozadaniowy produkt z cennymi dla skóry olejkami, czystym masłem kakaowym, retinolem i witaminą C. Moc 10 naturalnych olejków (olejek ze słodkich migdałów, olejek sezamowy, olejek kokosowy, olejek z orzechów makadamia, olejek morelowy, olejek z pestek winogron, olejek arganowy, olejek różany, olejek z lnicznika siewnego, olejek słonecznikowy) bogatych w witaminy i składniki odżywcze wygładza, nawilża, tonuje koloryt skóry i rozjaśnia przebarwienia. Retinol i witamina C spowalniają procesy starzenia się skóry i działają przeciwzmarszczkowo. Lekkie, nietłuste serum szybko się wchłania, a kompleks Cetesomate-E® pomaga skórze szybko zaabsorbować wszystkie odżywcze składniki.

Przeznaczenie:

Serum do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym do stosowania na noc.


Działanie i cechy produktu:
• olejki wygładzają, nawilżają, tonują koloryt skóry i rozjaśniają przebarwienia
• retinol i witamina C spowalniają procesy starzenia i działają przeciwzmarszczkowo
• skóra wygląda młodziej, jest rozświetlona i jędrna
• produkt hipoalergiczny, testowany dermatologicznie, bez parabenów i ftalanów.

 
 

              Składniki aktywne :

Retinol - wygładza zmarszczki
witamina C-
antyoksydant zwalczający wolne rodniki i wspomagający ochronę przeciwsłoneczną, składnik przeciwzmarszczkowy stymulujący syntezę kolagenu,substancja rozjaśniająca przebarwienia
witamina E
-
zapobiega fotostarzeniu, działa przeciwzapalnie, hamuje nadmierną produkcję melaniny, dzięki czemu zapobiega tworzeniu przebarwień oraz zmniejsza już istniejące plamy                                      

      10 naturalnych olejków zawartych w serum:

    • olejek ze słodkich migdałów- działa przeciwstarzeniowo, nawilżająco
    • olejek sezamowy - oczyszcza skórę, reguluje pracę gruczołów
    • olejek kokosowy - działanie anty-bakteryjne, anty-wirusowe i anty-grzybiczne, chroni włosy przed uszkodzeniami oraz nawilża skórę,
    • olejek z orzechów makadamia- Silnie ujędrnia i uelastycznia zwiotczałą skórę. Stymuluje mikrokrążenie skórne  i pracę układu limfatycznego
    • Olej morelowy -Intensywne odżywianie, zmiękcza i nawilża skóre, zapobiega suchości i łuszczenia, stymuluje syntezę  kolagenu i elastyny, zapobiega utracie jej elastyczności i jędrności 
    • olejek z pestek winogron - hamuje procesy starzenia się skóry, reguluje proces natłuszczania się 
    • olejek arganowy- właściwości pielęgnacyjne, przeciwdziałanie procesom starzenia skóry, regeneruje płaszcz hydrolipidowy naskórka,kontroluje wydzielanie sebum, zmniejsza rozstępy
    • olejek różany- łagodzi podrażnienia, wygładza i przywraca elastyczność. Regeneruje skórę i działa odmładzająco
    • olejek z lnicznika siewnego - właściwości odżywcze i pomaga przy schorzeniach skórnych takich jak egzema i łuszczyca
    • olejek słonecznikowy - Regeneruje i zmiękcza naskórek. Działa przeciwzapalnie i pozwala na skuteczniejszą walkę z trądzikiem i wypryskami na skórze.Reguluje wydzielanie sebum,redukuje ilość wolnych rodników w skórze oraz zwiększa elastyczność i spowalnia proces starzenia skóry
    •  masło kakaowe - zapobiega starzeniu, redukuje stany zapalne, doskonale natłuszcza i nawilża


    W końcu po suchych faktach czas na moją opinię. 
    Serum zamknięte jest w szklanej butelce, które jest brązowym , aczkolwiek przezroczystym szkłem. Możemy zatem sprawdzić ile produktu zostało. Serum ma białą pipetkę, która stanowi jego zamknięcie .  Niestety ma małą wadę, pipeta słabo utrzymuje produkt, dlatego należy szybko nałożyć serum na twarz. W innym wypadku będziemy mieli go na podłodze. Ewentualnie możemy najpierw nanieść na dłoń, a dopiero później na twarz.
    Na każdą partię twarzy, a dzielę ją na cztery części wystarczy kropla serum, aby pokryć całą twarz. Serum jest bardzo wydajne. Stosuje już go od dwóch miesięcy, a nie zużyłam nawet połowy produktu.
    Serum szybko wnika w głąb skóry. Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry.



Przy stosowaniu tego serum moja cera uległa poprawie. Miałam drobne przebarwienia skóry na twarzy, nie były aż tak widoczne, ale oczywiście przyglądając się codziennie mojej cerze, bez podkładów widziałam różnicę w pigmentacji mojej skóry. Po użyciu tego serum przebarwienia w dużym stopniu zniknęły.
Cera przy stosowaniu serum stała się odpowiednio nawilżona oraz odżywiona. To wszystko zapewne dzięki składnikom, które zawarte są w nim zawarte. Masa olejków dba o to, aby nasza skóra dostała wszystko co najważniejsze do prawidłowego funkcjonowania oraz estetycznego wyglądu.
Ciężko stwierdzić mi czy pomogła by mojej skórze przeciwstarzeć się tak szybko aczkolwiek uważam, że kosmetyk posiada dużo substancji zajmujących się spowalnianiem starzenia skóry więc przy dłuższym stosowaniu działał by i w ten sposób.

Mogę polecić każdej osobie, która chce dobrze nawilżyć skórę oraz zmniejszyć widoczność przebarwień. Tak naprawdę jego głównym zadaniem jest spowolnienie starzenia skóry. Jak wcześniej wspomniałam ciężko jest mi powiedzieć po sobie czy tak jest rzeczywiście, ale sama zawartość Witaminy C świadczy o tym, że tak na pewno będzie. Plus dodatkowo inne substancję, które pomogą Witaminie C podjąć walkę z starzeniem cery twarzy.
Stosujcie regularnie, a zobaczycie efekty. Na pewno nie zawiedziecie się na tym serum .


Znacie tą firmę ? Stosowaliście ich kosmetyki ?


Ps. Spokojnej nocy ;*
Share: