Przesyłka od Delia Cosmetics

Witajcie w poniedziałkowy wieczór. ;*
Muszę Wam powiedzieć, że poniedziałek jest dla mnie najgorszym dniem tygodnia. Pewnie tak jak dla każdego.
Żeby przestawić się w pracy z trybu lenistwa weekendowego to graniczy z cudem, ale trzeba się spiąć. Pieniądze same się nie zarobią.

Dziś chcę Wam pokazać co dostałam od firmy:


Na zdjęciu obok pokazałam moje cudowności ;)
Jak je zobaczyłam nie mogłam się napatrzeć..


W cudownie zapakowanym pudełeczku znalazły się:
  1. Trzy lakiery do paznokci
  2. Pięć kredek do oczu 
  3. Trzy szminki
  4. Zmywacz do paznokci







 Pomadka do ust Creamy Glam :
  • Głęboki kolor
  • Wyjątkowo kremowa konsystencja
  • Maksymalne krycie
  • Ekstra nawilżenie dzięki zawartości witaminy E
  • Długotrwała formuła
  • Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody

      1. Bordo - 120                               2. Czerwień - 118                         3. Czerń - limitowana

             


  Pomadki idealnie kryją usta. Wystarczy jedno pociągnięcie i usta pokrywa pomadka o intensywnej barwie. Konsystencja kremowa, dzięki czemu usta są od razu nawilżone. Idealne na zimę, ponieważ dodatkowo dbają o nasze usta. Oczywiście nie będzie to efekt jak przy pomadkach ochronnych.
Jeśli chodzi o trwałość to na ustach utrzymują się ok 2 godzin. 










Kredka do powiek - soft eye pencil 

1. Black - czerń
2.  Dark Brown- ciemny brąz
                 3.Dark blue - ciemny niebieski                 4. Violet - fioletowy
5. Dark grey - ciemny zielony

Mają piękne kolory.  Niestety nie sprawdziły mi się na górnej powiece, natomiast na linii wodnej oka wyglądają cudnie, więc stwierdziłam, że tam będę je malowała.
Jeśli chodzi o górną powiekę to może dlatego nie byłam do końca zadowolona, ponieważ wolę kreski robione eye-liner'em. Więc jeśli lubicie robić kreski kredkami to myślę, że polubicie się z Nimi.

Lakier do paznokci Trend Collection

  • Nowa, trwalsza formuła!
  • 16 najmodniejszych kolorów w sezonie jesień/zima 2016. 
  • Duży wachlarzowy pędzelek, który zapewnia dokładną aplikację.
      1. Nude                                        2. Granat                                       3. Srebrny


Lakiery mają cudowne kolory. Każdy znajdzie swój ulubiony. Ja zakochałam się w granacie. 
Od razu na drugi dzień pomalowałam je w pracy. Niestety troszkę na szybko, dlatego przepraszam za ewentualne niedociągnięcia.
Lakier na paznokciach trzymał mi się ok 5 dni, uważam , że jak na zwyczajny lakier jest to naprawdę długo. 








Zmywacz z gabką - bezacetonowy

  • Zmywacz z gąbką to innowacyjny sposób na usunięcie lakieru z paznokci
  • Skutecznie usuwa każdy rodzaj lakieru
  • Bezacetonowy - nadaje się do paznokci naturalnych, tipsów i arkrylii
  • Niezwykle prosty w użyciu
  • Sprawia, że zmywanie paznokci staje się przyjemnością
  • Wygodny dozownik nie tylko ułatwia zmywanie paznokci, ale również zapobiega wyciekaniu zmywacza


Najlepszy zmywacz w gąbce jaki kiedykolwiek miałam!! Najkrótszy czas zmywania. Praktycznie wystarczy włożyć palec, dotknąć gąbeczki i po niej przesunąć wysadzając palec i lakieru nie ma.
Nie dość, że bardzo wygodnie to i szybko. A to lubię w takich produktach.




Kochani więcej informacji znajdziecie na  :
Delia
Natomiast jeśli chcecie kupić produkty zapraszam na  :
Sklep Delia


Dziękuje  firmie za takie cudowności :



Share: