Prezenty świąteczne

Witajcie kochani w Nowym Roku 2017 !
Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy od minionego. Życzę Wam tego całym sercem <3
 
Dziś pora pochwalić się tym co otrzymałam na święta - jakie 
 PREZENTY ; ) 



Pierwszym i jak najlepszym prezentem dla mnie są te przecudowne perfumy .
La Nuit Lancome
Jak byłam przed świętami w Douglas'ie chciałam kupić  perfumy i tak zaczęłam sprawdzać  jedne za drugim.
Tak naprawdę nie spodobało mi się coś od pierwszego "powąchania " ( tak to nazwę ) ;) .
A ja lubię kupować coś co od razu wpada mi w oko - w tym wypadku w nozdrza :D
Ale zmieniło się to kiedy ekspedientka podała mi te perfumy.
Zakochałam się w nich. <3 









 














Zapach - słodki. Takie perfumy uwielbiam.
Ale postanowiłam, że będę mówiła o tym moim mężczyźnie więc może domyśli się i je kupi. Nawet specjalnie pokazywałam mu je kilka razy - i wiecie co ?  Kupił :D
Ale byłam szczęśliwa ;)




Do tego buteleczka w kształcie DIAMENTU !
Po prostu idealna.
Te perfumy stały się moimi ulubionymi!
<3
Zapach na ciele utrzymuje się prawie przez cały dzień, a na ubraniach jeszcze dłużej. 



Oto kolejny prezent :


Szczotka Tangle Teezer o której słyszałam tak wiele dobrego, ale jakoś nie było okazji jej kupić.
A tu proszę. Mikołaj wie co chcę ; )

Otrzymałam również bazę pod cienie. Bo jak mogło by się obyć bez kosmetyków.
Temu produktowi w odpowiednim czasie poświęcę oddzielny post ;)






















To jest jeden z moich kompletów bielizny.
W czerwieni uważam, że kobieta wygląda mega zmysłowo. ...






...  A w czerni niebezpiecznie i kobieco.
Oba komplety podobają mi się bardzo.
Trafione w mój gust w 100 % .















Po za tym dostaliśmy z chłopakiem jeszcze komplet cudownej pościeli, której już zdjęć nie robiłam oraz przykrycie na łóżko z cudownymi poduszkami, których jest 5. Więc teraz Nasz pokój wygląda naprawdę nowocześnie i przytulnie. 

Oraz sami zrobiliśmy sobie mały prezent kupując rower stacjonarny.
Na tą chwilę oboje mamy zapał i z niego korzystamy. Zobaczymy jak długo, ale ja mam postanowienie odnośnie swojej wagi, więc uważam , że rowerek będzie codziennie używany.

Na to chwilę to wszystko kochani.
Koniecznie napiszcie co dostaliście ? Jakie postanowienia macie na 2017 r ?
I jak wkroczyliście w Nowy Rok? Czy Sylwester był udany ?

A teraz lecę troszkę odpocząć i porozmawiać z moim chłopakiem, także ściskam i całuję Was mocno <3 ;*
Share: