Witajcie kochani ! ❤️
Jak minęły Wam mikołajki ? Jakie prezenty dostaliście ?
Mówicie, chętnie się dowiem 😊
Ja chyba byłam niegrzeczna, bo dostałam drobiazgi. Mam nadzieje, że na święta Bożego Narodzenia dostanę lepsze prezenty 🎄
Przyszła do Nas zła zima, mój termometr pokazywał przedwczoraj  -8•C. Brr zimno. 
Dlatego tez w taką pogodę trzeba zadbać o odpowiednią ochronę przed zimnem. Ciepła czapka, szalik to mój niezbędnik na takową pogodę . Bez nich zaraz była bym chora , a tego nie chce. Dlatego wole się obronić przed mrozem.
 
Ale na szczęście na tą chwilę jest troszkę cieplej , mimo to be czapki i szalika się nie ruszam :)
Ostatnio byłam w Warszawie na studiach i nie mogło obyć się bez zakupów. |
Kupiłam sobie : 



















Tak jak widzicie, są o dwie czapki i szalik.




← Tył czapki





Przód czapki→









Tą kupiłam w Zarze, jest to jeden z moich ulubionych sklepów.
Zawsze jak tam zajdę znajdę coś dla siebie. 
Czapka jest ciepła i wygodna. W stylu sportowym.
Tak jak widzimy koloru czarnego z białymi napisami.
Kosztowała mnie ok 30 - 40 zł. Do końca już nie pamiętam ceny , ale wiem, że była w tym przedziale ;)








Ten cudowny komplecik kupiłam sobie w New Look. Powiem Wam, że dawno nie byłam w tym sklepie, ale miałam dużo czasu więc stwierdziłam, że zajdę. A co mi szkodzi. 
I dobrze, że to zrobiłam , bo nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniej , grubej czapki . A tu ku mojemu zaskoczeniu znalazłam ! :) I tą taką , która mi się podoba oraz w której mogę pokazać się ludziom;)


















Czapka kosztowała ok 40 zł, a szalik ok 80 zł . 
 


 
Kolor khaki  !
Cudowny puszek na górze czapki! 
Puszek bardzo mięciutki ! 
Czapka jest bardzo ciepła, idealna na mrozy. Na pewno w niej nie zmarźniemy.

                                            



Co o nich myślicie ?
A jakie są Wasze niezbędniki zimowe ? 
Która czapka przypadła Wam bardziej do gustu ? ;)
Buziaki i udanego weekendu !
Share: