Poczta Kartkowa - starodawnie i tradycyjnie - to co potrzebne jest w naszej nowoczesności

Kochani !!!
Mam dla Was nowy post , miał on się pojawić jakiś czas temu, ale niestety przez zepsuty laptop wszystko się przesunęło ;( 




 



Dziś moim tematem będzie właśnie ten portal. 

 

 

Poczta Kartkowa jest to firma zajmująca się wysyłaniem kart pocztowych. Co najważniejsze - nie musimy wychodzić z domu !
A każdy wie, że w tych czasach jest to naprawdę bardzo wygodne. 

Tutaj wystarczy, że siądziesz przy komputerze wybierz kartę na daną okazję, jeśli chcesz możesz napisać, jaka informacja ma być zamieszczona w wewnątrz , a karta pocztowa dojdzie od razu do danej osoby. 

Zabiera Ci to max 10 minut. 




Kilka faktów :

  • Każdy Klient jest dla nas wyjątkowy, dlatego też Twoje zamówienie przygotowujemy z najwyższą starannością.
  • Wybierając Pocztę Kartkową masz pewność, że prezent spełni Twoje oczekiwania.
  • Do pakowania zamówionych prezentów używają najlepszych materiałów.

  


 Jeśli wejdziemy na portal to zobaczymy idealnie zgraną kolorystycznie stronę. Aż chce się tam przebywać.                                             
                                                                                                                                                                            Możemy znaleźć tam kartę na każda okoliczność : 
  • dzień taty
  • dzień mamy
  • dzień babci
  • dzień dziadka
  •  na Wielkanoc
  • na Boże narodzenie
  • z okazji ślubu
  • z okazji urodzin
  • z okazji chrzcin
  • na komunię
  • na imieniny
  • urodziny





Dodatkowo na każda okoliczność znajdziemy tysiące wariantów kart pocztowych. Aż ciężko się zdecydować , tyle tego jest.

Przynajmniej każdy znajdzie coś dla siebie.

Zagubiliśmy się w technologi i łatwiej jest nam wysłać życzenia sms'em bądź na fb niż napisać list czy wysłać taką kartę. A uwierzcie, że z racji tego, że zapomniało się o tradycyjnych sposobach komunikacji taka forma ucieszy serce Waszego odbiorcy.
Dzięki współpracy z kartką pocztową mogłam wybrać kartę na jakąś okazję. Więc wybrałam na urodziny mojej przyjaciółki.   


W takiej kopercie dostałam swoje karty pocztowe.
Po otworzeniu ujrzałam :




To pierwsza propozycja, która otrzymałam.

Tak jak widzimy piękny kwiatowy design. Bardzo delikatny i subtelny.
Akurat w moim guście.













Napisane jest :

Standardowe , ciepłe życzenia. 



Oto drugi przykład. 

Design jak zwykle czarujący- słodki. Na pewno miło się na niego patrzy.
Tak jak widzimy -  różowy tort ze świeczkami oraz czarująca kokardka, która dopełnia wystrój kartki.















Po otwarciu ujrzałam nietypowe życzenia, które naprawdę mi się spodobały. 
Były inne. Słodkie, ciepłe ale i zwariowane.

Co jest fajne, dodatkowo, każda karta pocztowa ma inny styl napisanych życzeń, więc znowu stoimy przed trudnym wyborem .

Którą pocztówkę wybrać ze względu na napis ?

A może sami chcemy podjąć decyzję odnośnie zamieszczone tekstu ?




Jeśli chodzi o mnie, wiem, że będę korzystała z tego serwisu.

Posiadają duży asortyment kart,dzięki czemu każdy zaglądający znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję.
 
Po za tym oni zajmują się wszystkim. Twoim zadaniem jest wybranie karty pocztowej i napisanie do kogo ma być wysłane . I wszystko.
Nie musisz marnować czasu chodząc na pocztę. Ten czas zagospodarujesz sobie inaczej. 

Kolejna sprawa to przemiła obsługa, a to w tych czasach to rzadkość no i oczywiście szybki czas realizacji .

Jestem pod wielkim wrażeniem firmy !!


Dziękuje za zaufanie firmie : Poczta Kartkowa 

Polecam !








Share: