Only You - wokół włosów

Witajcie ;)
Ostatnio stałam się włosomaniaczką, może z tego powodu, że moje włosy są w rozsypce. 
Kiedyś byłam brunetką. Miałam, aż kruczo- czarne włosy. Ale jak to jest z kobietami , tak i ze mną mój naturalny kolor włosów mi się znudził. Na początku farbowałam je sama, ale nie było efektu zmiany koloru , ponieważ z czarnego jest ciężko zejść.
Stwierdziłam, że na pewno sama sobie nie będę  rozjaśniała włosów, ponieważ mogę im tylko zaszkodzić. Więc poszłam do fryzjerki. Zrobiłam sobie ombre. Moje włosy stały się o dwa tony jaśniejsze. Czyli był to ciemny brąz. Po jakimś czasie stwierdziłam, że chcę aby były jeszcze jaśniejsze. Więc znowu oparłam się u profesjonalisty. Siedziałam 3 godziny.
Fryzjer rozjaśnił mi włosy gdzie uzyskany kolor to ciemny blond ( efekt można zobaczyć na zdjęciach na  Instagramie ). Od razu zrobił mi silaplex, ponieważ już wtedy miałam zniszczone końcówki  i bał się je rozjaśniać bez profesjonalnej ochrony.
Po wyjściu od fryzjera byłam mega zadowolona, moje włosy uległy poprawie. Ale na krótko, później wypadały, rozdwajały się , puszyły. Dlatego ochrona i pielęgnacja włosów zaczęła  być tak ważna.

Dzięki Only you dostałam wiele świetnych kosmetyków, które pozwolą mi zadbać o włosy.
Only you jest to strona, gdzie znajdziemy wiele ciekawych informacji , nowinek kosmetycznych.
Są tam też organizowane konkursy dzięki, którym możemy wygrać wiele wspaniałych nagród.
Po za tym posiadają cudowny box, który co jakiś czas zmienia swoje produkty. Dzięki temu możemy mieć możliwość przetestowania wielu produktów kosmetycznych.

Ja też miałam możliwość dostania tego cudownego boxa. Czemu cudownego ? Od razu po wyglądzie widać, że dbają o każdy szczegół. Nowoczesny , kwiecisty design, miły dla oka.
Jak go zobaczyłam byłam zadowolona nawet z samego pudełka. A co dopiero ze środka tego przyjemniaczka. 

W pudełeczku znalazłam : 



HELLO NATURE - CONDITIONER - COCONUT OIL
Odżywka, olejek kokosowy - nawilżenie i odbudowa



L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY- 
EXPRESS DRY SHAMPOO
Suchy szampon 












MARION - OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW
do każdego rodzaju włosów, szczególnie suchych i 
zniszczonych- bez spłukiwania














ZIAJA - SZAMPON WZMACNIAJĄCY-
Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym - aktywne nawilżanie włosów , zwiększanie objętości







ZIAJA- SKONCENTROWANA MASKA WZMACNIAJĄCA- 
kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym - aktywne nawilżanie włosów , zwiększanie objętości








FLOSLEK PHARMA - ELESTABion R- SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW -
 intensywnie wygładza włosy suche i zniszczony







Miałyście może te kosmetyki ? Jak sprawdziły się u Was ?  
Polecacie je ? 
******
Zabieram się do testowania dziewczynki!
Niedługo pojawią się posty o efektach stosowanych kosmetyków ;)
Buziaki <3
Udanego długiego weekendu robaczki  ;) 


Share: