Kubek termiczny

Na pewno nie raz miałyście ochoty napić się kawy w podróży, na studiach czy będąc w innym miejscu gdzie jest problem z jej zaparzeniem.
Dlatego przychodzę do Was z świetnym rozwiązaniem jakim jest - KUBEK TERMICZNY DANKOL THERMAL MUG firmy ELBRUS. 




Są przeróżne warianty kolorystyczne, oczywiście ten , który widzicie u góry wpadł mi najbardziej w oko. Mniej więcej jest ich do wyboru 8, przeważa kolorystyka błękitna, niebieska.
Kupiłam go w sklepie MARTES, gdzie na pewno przyciągnął mnie swoją ceną. Choć obniżka miałaby  być tylko chwytem marketingowym  ,  udało się im pozyskać mnie jako klientkę. 
Po prostu nie lubię przepłacać. 
Zawsze zastanawiałam się czy takie kubki potrafią utrzymać długo ciepłą temperaturę.Słyszałam wiele opinii na ten temat, ale zawsze jest najlepiej przekonać się samej.
Ale oczywiście najpierw solidnie mu się przyjrzałam. 

  • podwójne ścianki
  • ergonomiczny kształt
  • doskonale trzyma ciepło
  • wnętrze ze stali nierdzewnej
  • praktyczny system otwierania
  • powierzchnia chroniona przed nagrzaniem
Opis producenta: 
 Praktyczny i poręczny
Kubek termiczny Dakos marki Elbrus skierowany jest do obiorców, którzy cenią sobie solidną jakość, precyzję wykonania oraz oryginalne wzornictwo. Doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu – w pracy, na uczelni, na działce czy podczas podróży samochodem. Z kubkiem Dakos. Twój ulubiony gorący napój możesz mieć zawsze w zasięgu ręki.
Solidny i wytrzymały
Model Dakos doskonałe właściwości termiczne zawdzięcza zastosowaniu podwójnych ścianek. Występująca pomiędzy nimi próżnia pozwala utrzymać stałą temperaturę przez długi okres czasu. Ściankę wewnętrzną wykonano z najwyższej jakości stali nierdzewnej, a zewnętrzną z tworzywa sztucznego, dzięki czemu powierzchnia kubka nie nagrzewa się. Jest lekki, poręczny i bardzo praktyczny. Łatwo utrzymać go w czystości. Jego ergonomiczny kształt sprawia, że doskonale leży w dłoni.
 
Kubek zapakowany był w kartoniku, gdzie miał plastikową szybkę przez którą mogliśmy ujrzeć jak wygląda.
Pojemność kubka - 400 ml. 
Wymiary: wysokość-190mm/ średnica podstawy- 62mm
Zamknięcie Thermal mug jest wygodne, wystarczy tylko podważenie palcem klipsa i ukazuje Nam się otwór dzięki któremu możemy kosztować naszą kawę. Dzięki takiemu zamknięciu, możemy wygodnie pić z kubka w każdej sytuacji. Czy to stojąc w metrze, czy też jadąc samochodem.

Nasz kubek ma też drugą zakrętkę, która umożliwia nam wlanie kawy. Bo przecież kawa musi się jakoś tam znaleźć . Wystarczy przekręcić w prawo i z łatwością ją odkręcimy. Natomiast nie ma możliwości przypadkowego odkręcenia, ponieważ zakrętka  jest dobrze do-profilowana do kubka.
Pierwszy raz  użyłam go jak jechałam na uczelnię do Warszawy. Ze swojego miejsca zamieszkania mam dwie godziny drogi. Bałam się, że kubek może nie podołać, ponieważ czas jest spory - nie oszukujmy się.Ale nie, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Już przy pierwszym użyciu stał się moim ulubieńcem. 

Tak jak wcześniej wspomniałam byłam zaskoczona kiedy otwierając go po dwóch godzinach kawa była ciepła. Oczywiście nie była gorąca, ale ciepła, co jest najważniejsze.
Czyli kubek działa tak jak powinien.
Nie oczekujmy od niego , nie wiadomo jakich efektów. Bo owszem jeśli ktoś, będzie myślał, że kawa będzie ciepła przez ok 8 godzin to na pewno się rozczaruje. Ale pamiętajmy to jest tylko kubek.
Jeśli chcecie, aby kawa czy herbata były ciepłe dłużej proponuje w takim razie zakupienie termosu. Zbudowany jest inaczej dlatego też dłużej utrzyma ciepło.
Korzystałam z niego jeszcze nie jeden raz , za każdym razem sprawdzając ile najdłużej może utrzymać ciepło kawy i było to ok 3-4 godzin.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z kubka termicznego firmy Elbrus. Na pewno spełnił moje oczekiwania, bo nie dość, że wygodnie trzyma się go w ręku to najważniejsze, że przez długi czas kawa jest ciepłe. A to jest jego podstawową funkcją.
A Wy macie kubek termiczny ? Lubicie z niego korzystać ?
A może macie zamiar kupić ?
Buziaki ; *

Share: