Bielenda - for men - coś dla niego




Witajcie kochane !
Ostatnio nie zapominam o moim szczęściu. Na dworze jest chłodno, wieje zimny wiatr, który nieprzyjemnie muska naszą twarz. Przez to należy zadbać o jej odpowiednie nawilżenie.
Mój chłopak jest przedstawicielem handlowym, dlatego często wysiada z ciepłego samochodu na zimny wiatr przez co jego skóra narażona jest na nagłą zmianę temperatur co skutkuje podrażnieniami skóry oraz jej suchością i zaczerwieniami . Stwierdziłam, że kto inny jak nie ja mam o niego zadbać.

Także kupiłam mu :
Bielenda
only for men
SENSITIVE


Krem powinien łagodzić podrażnienia, nawilżać i wygładzać, likwidować uczucie napięcia skóry, przywracać równowagę oraz być odświeżający. Takie są zapewnia producenta. 

Lubię tą firmę więc stwierdziłam, że może i produkty dla mężczyzn też są idealnie skomponowane i mają dobrze dobrane składniki, po to, aby odpowiednio działać na problem. 



Nie stosowałam go, ponieważ nie lubię testować typowo męskich produktów. Uważam, że każdy ma swoją linie kosmetyków. Nie testowałam nigdy produktów męskich kosmetyków takich jak kremy, żele i nie będę. Uważam, że faceci oczekują czegoś innego i ciężko było by mi ocenić dany produkt.

Jeśli chodzi o moją opinię to jestem zadowolona z działania kosmetyku na moim chłopaku. Stosował go codziennie przez kilka dni . Stosował go na dzień i na noc. Oraz tak jak zaleca producent po każdym goleniu.
Zauważyłam znaczną różnicę w wyglądzie jego skóry. Stała się bardziej promienna, gładsza.
Dodatkowo oznaki zmęczenia zniknęły. Producent tego nie napisał, ale ja u Maćka- bo tak ma na imię mój chłopak - to zauważyłam.

Produkt jest zapakowanym w plastikowej tubce, którą stawia się na pokrywce. Zamknięcie poręczne typu klik. Dzięki takiemu zamknięciu na pewno musimy się martwić o niechciane wydostanie się kosmetyku.
Jeśli chodzi o wydobycie produktu dzieje się to bardzo szybko, wystarczy delikatnie nacisnąć i ODPOWIEDNIA ilośc kremu zostaje aplikowana na dłoń. Natomiast nie ma nagłego wystrzelenia kremu, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ produkt nie marnuje się.

  

 Kolor kosmetyku to biel. Konsystencja typowa dla kremu. Jej gęstość jest średnia co pozwala na przyjemne rozprowadzanie kremu po twarzy.

 
Jeśli chodzi o mnie polecam ten krem dla Waszych połówek ;) Wszystko co napisał producent jest zgodne. I tym razem firma Bielenda zaskoczyła mnie pozytywnie. Nadal będę wierna tej firmie i mogę śmiało ją Wam polecić  ;)

A Wy znacie ten krem ? Lubicie robić prezenty swoim chłopakom ?
Czy lubicie Bielendę? 
xoxo ;*


Share: