Gliss Kur Total Repair - jak sprawdza się u mnie ?

Jak to ja , zawsze ostatnio czegoś mi brakuje. Ale naprawdę staram się ograniczać i kupować tylko potrzebne rzeczy. Potrzebne, ale bez których dało by się przeżyć.
Przyznaje się , jestem zakupoholiczką ; )



GLISS KUR
TOTAL REPAIR
Ekspresowa odżywa regenerująca
Włosy suche i zniszczone 


Tak jak wcześniej mówiłam moje włosy potrzebują odbudowy i regeneracji. Ostatnimi czasy stanowią one mój główny problem, dlatego poświęcam im dużo czasu.
Będąc na pierwszej turze promocji w Ross zobaczyłam, tę odżywkę w promocji. Stwierdziłam, że kupie ją, niech będzie co będzie, może akurat będzie trafiona. 
Na promocji zapłaciłam za nią 9,99 , a z tego co się orientuje jej cena to 15 zł. 


Opis producenta :
Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych, zniszczonych. Formuła z 19 AKTYWNYMI SKŁADNIKAMI oraz KOMPLEKSEM Z PŁYNNĄ KERATYNĄ natychmiast ułatwia ROZCZESYWANIE włosów, zapewnia OCHRONĘ przeciw łamaniu się włosów oraz odczuwalną SPRĘŻYSTOŚĆ i intensywny BLASK. 

Sposób użycia:
Przed użyciem wstrząsnąć! Spryskać wilgotne lub suche włosy . Nie spłukiwać! Stosować regularnie.Chronić oczy. Chronić przed światłem słonecznym i zimnem.Przechowywać  w pozycji pionowej. 

Składniki: AQUA, CYCLOMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, DIMETHICONOL, CETYL PEG/PPG-10/1DIMETHICONE , POLYQUATERNIUM-16, LACTIC ACID, CETRIMONIUM CHLORIDE, PANAX GINSENG ROOT EXTRACT, ARGININE,  ARCTIUM MAJUS ROOT EXTRACT, ACETYL TYROSINE, HYDROLYZED SOY PROTEIN, POLYQUATERNIUM-11, PEG-12 DIMETHICONE, NIACINAMIDE, ORNITHINE HCL, CITRULLINE, BIOTIN, PANTHENOL, COCODIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED KERATIN, HYDROLYZED KERATIN, PARFUM, SODIUM BENZOATE, LINALOOL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE- CI 15985, CI16255

Moja opinia :
Buteleczka jest wygodna w trzymaniu. Pompka idealnie pompuje zamieszczony w niej preparat. Ani razu się nie zacinała i za każdym razem wypsiukiwała taką samą ilość odżywki. 
Opakowanie na pewno przyciąga wizualnie. Są na niej zawarte najważniejsze informacje, których zadaniem jest przyciągnięcie oka. No i udało im się . Obiecujące dla mnie było to, iż zostało tam napisane, że jest ekspresowa odżywka oraz, że  zawiera 19 aktywnych składników w tym keratynę. 
Nie wiem czy wiecie, ale keratyna  jest głównym budulcem łodygi włosa. Dzięki niej włosy są elastyczne i sprężyste. Wchodzi w skład zewnętrznej osłonki włosa gdzie odpowiada za połysk i blask włosów. Jej brak prowadzi do rozdwojenia włosów. 
Dlatego stwierdziłam, że warto ją kupić. Ponieważ borykam się z tymi problemami, więc stwierdziłam, że głównym powodem zniszczonych włosów jest brak odpowiedniej ilości keratyny.
Zapach  jest miły dla nosa. Delikatny i nie jest mdły ;)
Jeśli  chodzi o działanie zgodzę się z połową obietnic producenta.
Tą odżywkę próbowałam na mokre włosy jak i na suche.
Stosując je na mokre włosy mogłam rzeczywiście łatwo je rozczesać. Już ma jeden plus, ponieważ z powodu suchych końcówek po umyciu zawsze są  poplątane, a teraz kilka psiuknięc i problem znika. Ciężko jest okreslić ile ich jest, zależne od stopnia poplątania włosów.
Producent zapewnia ochronę przeciw łamaniu się włosów. Tu akurat się nie zgodzę, ponieważ nie zauważyłam, aby przy stosowaniu odżywki, regularnie od dwóch tygodni zmniejszyła się liczba złamanych i rozdwojonych włosów, chyba, że dzieje się to w małych ilościach i tego nie zauważyłam.
Moje włosy bez odżywki są spuszone na końcach, jeśli jej użyje zostają wygładzone, od razu widać w nich życie. Dostają blasku i wyglądają na o wiele zdrowsze.
Jeśli chodzi o ekspresową odżywkę, jak sama nazwa mówi, najważniejsze jest to, żeby zadziałała jak najszybciej, a nie na długo. Więc z tym się zgodzę ;)
Ale przy regularnym stosowaniu widze delikatną poprawę moich włosów.


Ocena  : 
4/5

Share: