Skrzypovita z bambusem ! Pomadka gratis !



Ostatnio zauważyłam, że mam problemy z włosami, Nie wiem czy jest to ze zmęczenia, które odczuwam, czy może ze stresu, który pojawia się chyba u każdego w życiu czy może mój organizm nie ma wystarczającej ilości witamin i składników mineralnych, A może wynika to z moich eksperymentów z włosami. Ostatnio często je  rozjaśniałam oraz farbowałam.
A więc co się z nimi dzieje ?
Po zażyciu kąpieli czy też z rana rozczesując włosy moja szczotka jest ich pełna. Na początku nie zwracałam na to uwagi, ponieważ są one dość grube, ale zauważyłam mniejszą objętość , więc stwierdziłam, że trzeba coś z tym zrobić, bo nie długo będę łysa ; /
Kolejną sprawą jest to, iż moje włosy są kruche i łamliwe.
Bez prostowania na samym końcu mam ogromny puch, który jest nie wygląda dobrze. Stosowałam przeróżne maski, odżywki, ale stwierdziłam, że sięgnę po inne środki ; )) Może skuteczne, a może nie. Dowiem się tego niedługo ; )


Opakowanie :

Kartonowe pudełeczko z idealnie dobraną kolorystyką. Dominują kolory czerni oraz zieleni.
Napisane jest, że jest to ulepszona formuła. Ciężko stwierdzić, bo nie stosowałam tego suplementu wcześniej.
Na opakowaniu jest napisane, że pomadka jest w gratisie i rzeczywiście tak jest.
Wpadło mi w oko, jest estetyczne i fajnie dopracowane. Są zawarte najważniejsze informacje, które przyciągają oko człowieka. ; )

Ulotka: 


Opis

Skrzyp z bambusem skrzyp polny to bogata kompozycja ekstraktów roślinnych oraz niezbędnych witamin, odgrywająca istotna rolę w zachowaniu zdrowego i promiennego wyglądu włosów, skóry oraz mocnych paznokci.

Składniki

1 tabletka:
ekstrakt z pędów bambusa - 100 mg - w tym krzemionka - 70 mg
ekstrakt z liści pokrzywy - 15 mg
witamina C - 30 mg
cynk - 5 mg
witamina B1 - 0,55 mg
biotyna - 25 mg


Właściwości składników

Krzem zawarty w bambusie wspomaga budowę włókien kolagenowych, w widoczny sposób wpływa na poprawę wyglądu skóry (utrzymuje prawidłową jej elastyczność), spowalnia procesy starzenia; wzmacnia i zapobiega wypadaniu włosów; korzystnie wpływa na stan płytki paznokciowej (zapobiega kruchości paznokci).

Zalecane dzienne spożycie

1 tabletka dziennie.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

  • Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
  • Zrównoważony sposób żywienia i prawidłowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu człowieka.
  • Suplement diety nie może być stosowany jak substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  • Przechowywać w temperaturze pokojowej.
  • Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.
  • Chronić od wilgoci i światła.
Pomadka : Intensive Lipcare z rotnikiem, wiesołkiem i masłem kakaowym 
Opakowanie : Zielono białe, odbieram miłe wrażenie patrząc na nią, Dla mnie plusem jest to, iż jest w sztyfcie, ponieważ ułatwia to aplikację. A z racji tego, że nie lubię nabierać pomadek palcami ta wersja jest dla mnie bardzo wygodna. 
Olej z rokitnika bogaty jest w witaminy i przeciwutleniacze dzięki czemu idealnie regeneruje i odżywia spierzchnięte oraz popękane usta. 
Olej z wiesołka poprawia jędrność i elastyczność.
Masło kakaowe dodatkowo natłuszcza i pozostawia usta miękkie i wygładzone. 
Plusem jest to, że dana pomadka nie zawiera parabenów ani barwników. 
Specjalnie dla Was użyłam tej pomadki : 
Co mogę powiedzieć ? 
Zapach troszkę ziołowy, specyficzny dla pomad . Posmarowałam usta i mogę stwierdzić, że odczuwam intensywne nawilżenie. W tym momencie usta nie są tak spierzchnięte, ale uważam, że idealnie sprawdzi się zimową porą.

Kuracja trwa 60 dni więc dopiero po tym czasie, napiszę jak rzeczywiście . Czy to co producent napisał jest prawdą czy tylko kusi informacjami ; )

A Wy co używacie na zniszczone włosy ? Są to maski ? Odżywki ? A może właśnie używacie suplementy diety ? 
Jak tak to jakie ? 

Całuje cieplutko  :* 
Share: